Victoria

Badalona i el món del bàsquet, ATUREM el tancament #SantPepNoEsToca!

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 5.005 firmas!

[CAT]

L'Ajuntament de Badalona i l'Arquebisbat de Barcelona volen tancar les instal·lacions del C.B. Sant Josep de Badalona el 30 de novembre vinent, i no ofereixen alternatives per solucionar la situació.

Cal trobar una solució per mantenir el nostre patrimoni viu i en bones condicions. Malauradament no és cap novetat haver de lluitar per defensar les entitats de la nostra ciutat, La Penya, el Círcol, Els Badalona Dracs i UGE Badalona són casos recents i alguns encara pendents.

Signa perquè com diu C.B. Ripollet: Els interessos urbanístics no haurien d'anar en contra dels interessos socials i esportius. Un club referent en la formació de jugadores/s mereix un tracte millor per part dels estaments implicats. Des del @Basquetripollet tot el nostre suport #SantPepNoEsToca

[CAST]

El Ayuntamiento de Badalona y el Azorbispado de Barcelona quieren cerrar las instalaciones del CB Sant Josep de Badalona el próximo 30 de noviembre y no ofrecen alternativas para solucionar la situación.

Hay que encontrar una solución para mantener nuestro patrimonio vivo y en buenas condiciones. Desgraciadamente no es ninguna novedad tener que luchar para defender las entidades de nuestra ciudad, La Penya, lo Círcol, Los Badalona Dracs y UGE Badalona son casos recientes y algunos todavía pendientes.

Firma porque como dice C.B. Ripollet: Los intereses urbanísticos no tendrían que ir en contra de los intereses sociales y deportivos. Un club referente en la formación de jugadoras/s merece un trato mejor por parte de los estamentos implicados. Desde el @Basquetripollet todo nuestro apoyo #SantPepNoEsToca

Llegir notícia

web: http://www.cbsantjosep.net/

Hoy: David cuenta con tu ayuda

David Guerrero Férriz necesita tu ayuda con esta petición «Alcalde de Badalona: Badalona i el món del bàsquet aturem el tancament #SantPepNoEsToca!». Únete a David y 5.004 personas que ya han firmado.