Dignitat i neteja per als barris de Vilanova i la Geltrú

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!
Lola Bolboreta ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

Denunciamos una gestión nefasta por parte del consistorio de Vilanova i la Geltrú en el servicio de limpieza y mantenimiento de nuestra ciudad. Hemos solicitado por todos los cauces posibles que cumplan con su obligación como gestores de la ciudad. La realidad es abrumadora en nuestra ciudad y en especial en algunos barrios: contenedores llenos de basura durante semanas, plagas de ratas, cucarachas y pulgas, muebles  y trastos sin recoger que inundan las maltrechas aceras, jardines y parques sin mantenimiento en meses, calles sucias y sin alumbrado, asfalto con desperfectos que no se reparan.

La lista sería interminable.

Reclamamos unos servicios acordes a los altos impuestos que pagamos  las y los ciudadanos así como una equidad de todos los barrios.

Denunciem una gestió nefasta per part del consistori de Vilanova i la Geltrú en el servei de neteja i manteniment de la nostra ciutat. Hem demanat per totes les vies possibles que acompleixin amb la seva obligació com a gestors de la ciutat. La realitat és aclaparadora a la nostra ciutat i especialment en alguns barris: contenidors plens d'escombraries durant setmanes, plagues de rates, paneroles i puces, mobles i endimaris sense recollir que inunden les malmeses voreres, jardins i parcs sense manteniment en mesos, carrers bruts i sense enllumenat, asfalt amb desperfectes que no es reparen.

La llista seria interminable.

Reclamem uns serveis d'acord amb els alts impostos que paguem les i els ciutadans així com una equitat de tots els barris.

#nosomosmenos

#dondevannuestrosimpuestos

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!