Volem que la Fibra Òptica arribi a Castellvell del Camp

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

-- CAT --

Des de sempre Castellvell del Camp ha tingut una connexió a Internet nefasta donant només accés a una velocitat ADSL de 10 megues, els quals, un cop instal·lada la connexió, arriben bastant menys.

La fibra òptica ofereix una amplada de banda molt superior donant així unes velocitats a l'alçada del segle XXI de fins a 300 megues i creiem que per al nostre municipi seria una gran inversió de futur, tant per als ciutadans com per a les futures empreses que puguin implementar-se.

Per aquest motiu demanem a l'excel·lentíssim Alcalde de Castellvell del Camp, Agustí Domingo i Basora, juntament amb les regidories corresponents que forcin (o cedeixin d'una vegada els permisos) els tractes amb les principals operadores competents (Movistar, Vodafone i Orange) per tal d'implementar aquesta tecnologia tan aviat com sigui possible al nostre municipi.

-- ESP --

Desde siempre Castellvell del Camp ha tenido una conexión a Internet nefasta dando sólo acceso a una velocidad ADSL de 10 megas, los cuales, una vez instalada la conexión, llegan bastante menos.

La fibra óptica ofrece un ancho de banda muy superior dando así unas velocidades a la altura del siglo XXI de hasta 300 megas y creemos que para nuestro municipio sería una gran inversión de futuro, tanto para los ciudadanos como para las futuras empresas que puedan implementarse.

Por ese motivo pedimos al Excelentísimo Alcalde de Castellvell del Camp, Agustí Domingo i Basora, junto a las concejalías correspondientes que fuercen los tratos con las principales operadoras competentes (Movistar y Vodafone) para implementar dicha tecnología lo antes posible a nuestro municipio.

Hoy: Marc cuenta con tu ayuda

Marc Figuerola necesita tu ayuda con esta petición «Agustí Domingo i Basora: Volem que la Fibra Òptica arribi a Castellvell del Camp». Únete a Marc y 141 personas que ya han firmado.