QUEREMOS EN CONTEXTO/STOP DISINFORMATION, WE WANT EN CONTEXTO:  E-MAIL  CELIA CHAVEZ  AT TELEMUNDO52 AND CALL AT ‎818-970-5127
  • Petitioned QUEREMOS EN CONTEXTO/STOP DISINFORMATION, WE WANT EN CONTEXTO

This petition was delivered to:

QUEREMOS EN CONTEXTO/STOP DISINFORMATION, WE WANT EN CONTEXTO

QUEREMOS EN CONTEXTO/STOP DISINFORMATION, WE WANT EN CONTEXTO: E-MAIL CELIA CHAVEZ AT TELEMUNDO52 AND CALL AT ‎818-970-5127

1. MARCOS MARTINES
    2. Petition by

MARCOS MARTINES

El Pueblo de Nuestra Señora la Reina de los Angele, CA

El ultimo año EN CONTEXTO fue cancelado.Durante un año hemos estado luchando una batalla contra telemundo/nbc.Para traer de vuelta EN CONTEXTO tabien degar de censurar RUBEN LUENGAS.La primera enmienda de la constiticion de los EE.UU.dice,en parte:"EL CONGRESO NO HARA LEY ALGUNA... QUE COARTE LA LIBERTA SE EXPRESION O DE PRENSA.Si los EE.UU no pueden por que telemundo/nbc si ? ES UNA UNA VIOLACION DE NUESTROS DERECHOS CONSTITUCINALES!POR FAVOR FIRMEN LA PETICION se lo daremos a telemundo/nbc tambien al FCC CONSUMER COMPLAINTS GRACIAS///LAST YEAR EN CONTEXTO WAS CANCEL. AND FOR A YEAR WE HAVE BEEN FIGHTING AND UPHILL BATTLE AGAINST TELEMUNDO TO BRING BACK EN CONTEXTO AND TO STOP CENSORING OF RUBEN LUENGAS.EN CONTEXTO WAS THE DEMOCRACY NOW OF ARE COMMUNITY.LET'S GO THIS ROUTE IT'S TIME TO FILE A COMPLAINTS AGAINST Telemundo/nbc FOR CENSORSHIP.The First Amendment of the U.S. Constitution says, in part: "Congress shall make no law ... abridging the freedom of speech or of the press. If the U.S can't why should Telemundo/nbc?.IT'S A VIOLATION OF OUR CONSTITUTIONAL RIGHTS! ALL YOUR SIGNATURES WILL GO TO Telemundo/nbc AND ALSO TO THE FCC CONSUMER COMPLAINTS THANK YOU FOR YOUR TIME.

Recent signatures

1. Reached 500 signatures

Supporters

Reasons for signing

• 10 months ago

en contexto siempre fue un programa para informar y sin el programa es difficil encontrar un reportero sincero, con temas serios, y un reportaje responsable de parte de que lo hace

• Rod Herz LONG BEACH, CA
      • 11 months ago

Queremos Luengas...

...no lenguas!!!

• Rose T. Covarrubias VICTORVILLE,, CA
      • over 1 year ago

Ruben Lenguas was one of the best news reporters that brought the truth that we are entiileed to know..PLEASE BRING HIM BACK WE WANT HIM BACK

• Maryn perez VAN NUYS, CA

quiero periodismo de verdad

• Noemi Lemus NORTHRIDGE, CA
      • over 1 year ago

Ruben Luengas es un periodista conmprometido por decir la verdad, es un hombre sabio, es un honor tener a Ruben Luengas en su Canal

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.