Petition Closed
Petitioning QUEREMOS EN CONTEXTO/STOP DISINFORMATION, WE WANT EN CONTEXTO

QUEREMOS EN CONTEXTO/STOP DISINFORMATION, WE WANT EN CONTEXTO: E-MAIL CELIA CHAVEZ AT TELEMUNDO52 AND CALL AT ‎818-970-5127

El ultimo año EN CONTEXTO fue cancelado.Durante un año hemos estado luchando una batalla contra telemundo/nbc.Para traer de vuelta EN CONTEXTO tabien degar de censurar RUBEN LUENGAS.La primera enmienda de la constiticion de los EE.UU.dice,en parte:"EL CONGRESO NO HARA LEY ALGUNA... QUE COARTE LA LIBERTA SE EXPRESION O DE PRENSA.Si los EE.UU no pueden por que telemundo/nbc si ? ES UNA UNA VIOLACION DE NUESTROS DERECHOS CONSTITUCINALES!POR FAVOR FIRMEN LA PETICION se lo daremos a telemundo/nbc tambien al FCC CONSUMER COMPLAINTS GRACIAS///LAST YEAR EN CONTEXTO WAS CANCEL. AND FOR A YEAR WE HAVE BEEN FIGHTING AND UPHILL BATTLE AGAINST TELEMUNDO TO BRING BACK EN CONTEXTO AND TO STOP CENSORING OF RUBEN LUENGAS.EN CONTEXTO WAS THE DEMOCRACY NOW OF ARE COMMUNITY.LET'S GO THIS ROUTE IT'S TIME TO FILE A COMPLAINTS AGAINST Telemundo/nbc FOR CENSORSHIP.The First Amendment of the U.S. Constitution says, in part: "Congress shall make no law ... abridging the freedom of speech or of the press. If the U.S can't why should Telemundo/nbc?.IT'S A VIOLATION OF OUR CONSTITUTIONAL RIGHTS! ALL YOUR SIGNATURES WILL GO TO Telemundo/nbc AND ALSO TO THE FCC CONSUMER COMPLAINTS THANK YOU FOR YOUR TIME.

Letter to
QUEREMOS EN CONTEXTO/STOP DISINFORMATION, WE WANT EN CONTEXTO
I just signed the following petition addressed to: QUEREMOS EN CONTEXTO/STOP DISINFORMATION, WE WANT EN CONTEXTO.

El ultimo año EN CONTEXTO fue cancelado.Durante un año​ hemos estado luchando una batalla contra telemundo/nbc.Para traer de vuelta EN CONTEXTO tabien degar de censurar RUBEN LUENGAS.La primera enmienda de la constiticion de los EE.UU.dice,en parte:"EL CONGRESO NO HARA LEY ALGUNA... QUE COARTE LA LIBERTA SE EXPRESION O DE PRENSA.Si los EE.UU no pueden por que telemundo/nbc si ? ES UNA UNA VIOLACION DE NUESTROS DERECHOS CONSTITUCINALES!POR FAVOR FIRMEN LA PETICION se lo daremos a telemundo/nbc tambien al FCC CONSUMER COMPLAINTS GRACIAS///LAST YEAR EN CONTEXTO WAS CANCEL. AND FOR A YEAR WE HAVE BEEN FIGHTING AND UPHILL BATTLE AGAINST TELEMUNDO TO BRING BACK EN CONTEXTO AND TO STOP CENSORING OF RUBEN LUENGAS.EN CONTEXTO WAS THE DEMOCRACY NOW OF ARE COMMUNITY.LET'S GO THIS ROUTE IT'S TIME.TO FILED A COMPLAINTS AGAINST Telemundo/nbc FOR CENSORSHIP.The First Amendment of the U.S. Constitution says, in part: "Congress shall make no law ... abridging the freedom of speech or of the press. If the U.S can't why should Telemundo/nbc?.IT'S A VIOLATION OF OUR CONSTITUTIONAL RIGHTS!ALL YOUR SIGNATURES WILL GO TO Telemundo/nbc.AND ALSO TO THE FCC CONSUMER COMPLAINTS THANK YOU FOR YOUR TIME.

Sincerely,
MARCOS MARTINES