Δώστε ισοτιμία στους αποφοίτους των πρώην ΤΕΙ

1

Let’s get to 5 signatures!
Petitions with 1,000+ supporters are 5x more likely to win!

The Issue

Σπουδάσαμε. Αποφοιτήσαμε. Εργαζόμαστε. Και ακόμα περιμένουμε.

Είμαστε 400.000 απόφοιτοι των πρώην ΤΕΙ (Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων) που αντιμετωπίζουμε θεσμική αδικία εδώ και χρόνια: τα πτυχία μας δεν αντιστοιχούν επίσημα με τους τίτλους των νέων πανεπιστημιακών δομών, παρά το γεγονός ότι τα ΤΕΙ καταργήθηκαν και τα τμήματά τους εντάχθηκαν στα Πανεπιστήμια με τον νόμο Κεραμέως (Ν.4777/2021).

Αυτή η εκκρεμότητα επηρεάζει άμεσα:

– τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη στο Δημόσιο
– τις θέσεις ευθύνης που μας αποκλείονται
– την επαγγελματική μας αναγνώριση στον ιδιωτικό τομέα
– τα δικαιώματά μας σε επιστημονικά επιμελητήρια (π.χ. ΤΕΕ)


Η κυβέρνηση είχε υποσχεθεί νομοθετική ρύθμιση. Η διάταξη ήταν έτοιμη να ενταχθεί στο πολυνομοσχέδιο του Μαρτίου 2026 — και αποσύρθηκε την τελευταία στιγμή, χωρίς εξήγηση. Στη Βουλή, στις 25 Μαΐου 2026, ο Υφυπουργός Παιδείας αδυνατούσε για άλλη μία φορά να δώσει οποιοδήποτε χρονοδιάγραμμα.

Βουλευτές έχουν θέσει το ίδιο ζήτημα πέντε και έξι φορές στη Βουλή. Από το 2021 μέχρι σήμερα, μόνο υποσχέσεις.

Δεν ζητάμε προνόμια. Ζητάμε αυτό που μας οφείλεται.

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει άμεσα στη νομοθετική αντιστοίχιση των πτυχίων των πρώην ΤΕΙ με τους αντίστοιχους τίτλους των πανεπιστημίων, με σαφές χρονοδιάγραμμα και χωρίς άλλη αναβολή.

Υπογράψτε. Μοιραστείτε. Είμαστε 400.000 — ας το δείξουμε.

Petition Updates