

Que colguen polos collós aos incendiarios
El problema
Xa está ben coa pasividade que nos tomamos que o monte arda. Fagamos algo xa: que aos culpables os colguen polos collós nun pino e lles prendan lume, a ver se asi desfrutan. Por fillos de puta.

Alfonso DiéguezCreador de la petición
Esta petición ha conseguido 15 firmas
El problema
Xa está ben coa pasividade que nos tomamos que o monte arda. Fagamos algo xa: que aos culpables os colguen polos collós nun pino e lles prendan lume, a ver se asi desfrutan. Por fillos de puta.

Alfonso DiéguezCreador de la petición
Actualizaciones de la petición
Compartir esta petición
Petición creada en 28 de junio de 2017

