Petition Closed
Petitioning Hubert Burda Media

We want more sewing patterns for men in BURDA!

Dear Burda Team,

I ask you to publish more sewing patterns for men in Burda magazine. Once a year is simply not enough.

Nowadays, there are many men interested in wearing unique handmade clothes and I want to sew such garments. It is time to end the discrimination! I suggest publishing two special issues with men’s patterns twice a year or creating a regular section with these patterns in Burda magazine.

I am certain that these steps will increase the magazine sales, as well as satisfy the needs of your devoted readers.

Yours sincerely,

Sehr geehrte Redaktion,

ich bin der Meinung, dass es mehr Schnitte für Männer in Burda Deutschland geben soll, da die Häufigkeit von einmal pro Jahr sehr gering ist! Es gibt viele Männer, die einzigartige handgemachte Kleidung tragen möchten und ich möchte für sie nähen. Es ist höhste Zeit um diese Diskriminierung zu beenden - Ich finde, 2 mal im Jahr sollte es Angebote mit Schnitten für Männer geben oder es soll eine reguläre Sektion gemach werden.
Ich denke, dass mein Vorschlag für eine erhöhte Nachfrage und für einen größeren Leserkreis sorgen wird.

Mit freundlichen Grüßen,

Szanowna Redakcjo,

domagam się zwiększenia ilości męskich wykrojów w Burda Polska! Raz w roku to za mało. Wielu mężczyzn chce nosić unikalne ubrania handmade, a ja chcę je szyć. Koniec z dyskryminacją panów - postuluję 2 numery specjalne z modą męską w roku albo dział z modą męską w każdym numerze! Na pewno wpłynie to na lepszą sprzedaż magazynu oraz zwiększenie zadowolenia stałych czytelników.

Z poważaniem,

This petition was delivered to:
  • Hubert Burda Media

Marchewkowa PL started this petition with a single signature, and now has 509 supporters. Start a petition today to change something you care about.

Today: Marchewkowa is counting on you

Marchewkowa PL needs your help with “We want more sewing patterns for men in BURDA!”. Join Marchewkowa and 508 supporters today.