Petition Closed
Petitioning Televisió de Catalunya
This petition will be delivered to:
Televisió de Catalunya

VOLEM QUE NO ES CARREGUIN EL THALASSA A TV3!

THALASSA és un dels programes més veterans de TV3, un dels més valorats per diverses generacions d' espectadors i un exemple de televisió publica de qualitat , és també l’únic espai dedicat a la cultura marítima a Catalunya.

Assabentats  de que Televisió de Catalunya no segueix la producció del programa volem presentar la nostra disconformitat amb aquesta decisió i demanar que continuï un dels programes més emblemàtics de la nostra televisió.

Perquè és un programa arrelat al país i un programa de cultura, creiem que és un valor que hem de preservar  i que seria una gran pèrdua la seva desaparició.

PER TOTES AQUESTES RAONS ENS ADRECEM A LA CORPORACIÓ CATALANA DE TELEVISIÓ I A LA DIRECCIÓ DE TELEVISIÓ DE CATALUNYA PER  DEMANAR:

QUE NO ELIMININ THALASSA I FACIN UNA APOSTA FERMA PER AQUEST PROGRAMA!

Volem que Thalassa  pugui seguir oferint  la seva qualitat  i pluralitat habitual als ciutadans catalans i obrint-nos finestres al món i a la realitat del país com ha fet fins ara.

Sense programes com Thalassa la nostra mirada col.lectiva també es fa més petita i pobre

Letter to
Televisió de Catalunya

THALASSA ha estat durant més de vint anys un programa de referència de la nostra televisió, dels més valorats pels espectadors, que està per damunt de l’audiència mitjana del canal i un bon exemple de televisió publica de qualitat.

Per la seva trajectòria, el director del programa Pere Secorún va rebre el 2010 el Premi Nacional de Cultura que reconeixia el valor del THALASSA com a mostra de que és possible fer televisió temàtica d'alta qualitat i fidelitzar els espectadors, durant més de 20 anys.

THALASSA ha vertebrat país, ha fet sentir-se orgullosos a molts pobles i a molta gent de ser com son, els ha ajudat a reconèixer les seves arrels, i ha valoritzat la seva historia, ha marcat camins en la preservació del medi ambient, del patrimoni marítim, ha donat veu a gent que no surt mai a la televisió, i ha demostrat que aquesta gent és interessant i tenen coses que mostrar-nos a tots.

Ha fet palès que Catalunya no ha perdut l’esperit marítim, un tret fonamental de la nostre cultura que cal estudiar, divulgar i defensar.
THALASSA hi ha contribuït de manera especial amb uns alts nivells de qualitat, rigor i amenitat.

Perquè és un programa de persones que fa país i un programa de cultura, creiem que és un gran valor que hem de preservar i que seria una gran pèrdua asfixiar l' impuls i la bona manera de fer que el fan possible.

Sis plau, prioritzem! Que aquesta crisi econòmica no es converteixi també en una crisi de valors televisius.