Petición cerrada
Dirigida a Ajuntament de Blanes

Volem la retirada de les noves Zones Blaves i de pagament a Blanes!

firmantes

La crisis econòmica està castigant durament la nostra població. A Blanes, les botigues tanquen dia rere dia, i els veïns perden el seu lloc de treball. En aquest context, la mala gestió i malbaratament de recursos públics de l'Ajuntament per part d'alguns governants ha dut a una falta de diners a la caixa municipal, i ara, PSC+CiU volen fer pagar aquesta mala gestió als ciutadans amb la creació de noves Zones Blaves de pagament per tota la ciutat.
Aquestes zones, a més, estan ubicades al voltant de Residències d'ancians o d'escoles públiques, fent inassumibles les visites a familiars, o cobrant als pares i mares per portar els seus fills a les escoles.
Per això exigim la retirada d'aquestes noves Zones Blaves i la habilitació de noves zones d'aparcament gratuït.

Esta petición fue entregada a:
  • Ajuntament de Blanes

ICV-EUiA Blanes ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 1.498 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: ICV-EUiA Blanes cuenta con tu ayuda

ICV-EUiA Blanes necesita tu ayuda con esta petición «Volem la retirada de les noves Zones Blaves i de pagament a Blanes!». Únete a ICV-EUiA Blanes y 1.497 personas que ya han firmado.