Petition Closed

Lipton Ice Tea terugdraaien naar het oud recept.

This petition had 39 supporters

Begin 2017 heeft Unilever, de papa van Lipton, beslist om 45 procent van de suikers te reduceren in de Sparkling variant van Lipton Ice Tea. De suikerverlaging van het product ging van 8 gram naar 4,5 gram suiker per honderd milliliter ijsthee. Voor Unilever was het verlagen van de suiker in producten een belangrijke kernpunt binnen het Unilever Sustainable Living Plan.

Na honderden en honderden klachten blijven ze met beide voeten op de grond staan. Het is heel mooi dat je de mensen gezonder wilt laten leven, maar daar bestaat de ZERO variant voor. De nieuwe Sparkling smaakt helemaal niet meer zoals vroeger en ik denk dat veel mensen er akkoord mee kan gaan dat dit de lekkerste Ice Tea op de markt was - en dit is niet het geval meer.

Dus hierbij slaan we nog eens met de vuist op tafel. Deel dit zeker met je vrienden die smachten naar nog eens een goed koud glas Sparkling "original" Ice Tea.

Groetjes,
Iemand dat zeer graag Ice Tea dronk op café maar nu bier moet drinken :(.

Today: Ken is counting on you

Ken Field needs your help with “Unilever: Lipton Ice Tea terugdraaien naar het oud recept.”. Join Ken and 38 supporters today.