Petition Closed

Starta upp Blipville igen!

This petition had 65 supporters

Blipville

Blipville har sedan den 3 januari 2011 varit nedlagd. Detta vill vi ändra på, vi vill starta upp Bliville och vi kommer inte ge upp förrän vi nått vårt mål.

Detta spel har varit en enorm del av många ungdomars barndom, nostalgin genom att kolla på bilder/videor av spelet är enorm. Vi MÅSTE ha tillbaka Blipville.

TV4 ägde Blipville innan dom la ner spelet, dom skyllde på att dom var tvungna att stänga spelet pga för lite pengar. Människor har gång på gång begärt att dom ska öppna spelet igen men deras svar har varit extremt dåliga var gång. Det vi vill av TV4 är att dom ska antingen öppna spelet eller åtminstone göra filerna offentliga för allmänheten. Det är oacceptabelt att dra från våran barndom på detta vis, vi kräver att få spela spelet igen.

För att vi ska få tillbaka Blipville så behöver TV4 bara ge över rättigheterna till oss. På så sätt kan Raketspel släppa spelet utan mer konstigheter. Av någon anledning vägrar TV4 i dagsläget göra det men med tillräckligt många underskrifter kommer TV4 förhoppningsvis släppa det.

Om vi får tillräckligt med många underskrifter så kommer jag skicka in detta till TV4 så att vi kan få ett ORDENTLIGT svar. Det är därför det är ENORMT viktigt av dig att skriva under. Fler underskrifter betyder större press på TV4.

Facebook Grupp:                  https://www.facebook.com/groups/265758146773803/

YouTube Video:                                                            https://youtu.be/lBGpazud0hM

Discord:                                                                           https://discord.gg/g38KQp4

Kommer att uppdateras snarast.

Today: Kevin is counting on you

Kevin Palomäki needs your help with “TV4 Sverige: Starta upp Blipville igen!”. Join Kevin and 64 supporters today.