Toei Animation (Japan), FIX Resurrection 'F' movie/arc (w/e) to include Yamcha & Chiaotzu!

0 have signed. Let’s get to 200!

As explained here: http://nivlugassiarts.blogspot.co.il/2016/08/was-there-place-for-yamcha-chiaotzu-in.html and got feedback here: https://www.reddit.com/r/dbz/comments/4xuzmr/was_there_a_place_for_yamcha_chiaotzu_in/?sort=new and here: www.kanzenshuu.com/forum/viewtopic.php?f=25&t=37110 There was no need to remove these characters for so long (it had been 27 years for Chiaotzu to matter - since the Nappa battle, and 22 for Yamcha in the Kid Buu filler material from Other World). Time to make some justice with them!

BTW An episode of DBS costs roughly 25,000$ ("<30,000$" according to other sources) to create, so it won't be too expensive to add them into the ALREADY existing cells (most of the job due to the time limit of each episode), scan them, animate the sequence properly, re-dub the lines about their absence due to "this situation/battle with Frieza's Army is too dangerous for them" (pathetic as explained by many fans & your truly in the links above... Even Jaco & Roshi were there LOL) and dub their new added scenes. It all will probably sum up to 3000-5000$ for this procedure. Toei has the money, fans would be grateful for such an action/fan-service move by your behalf. Since we know Roshi got casted to Zeno's Tournament of Power and these two will sit this one out as well I suggest Toei would give them a proper departure, EVEN (Future) Yajirobe got to shine in Super so far, why don't give Yamcha & Chiaotzu a chance of bidding farewell in a more respectful way towards their fans (like Android 17 & Android 18 are now getting)? Episode 70 (the Baseball Match) was nice and all but it still memed Yamcha as a "loser" at the end, despite his heroic efforts to steal the last base during the clash between Beerus & Champa that could collapse the Universe.

ESPAÑOL:

Como se explica aquí: http://nivlugassiarts.blogspot.co.il/2016/08/was-there-place-for-yamcha-chiaotzu-in.html y obtuvo comentarios aquí: https://www.reddit.com/r/dbz/comments/4xuzmr/was_there_a_place_for_yamcha_chiaotzu_in/?sort=new  y aquí: www.kanzenshuu.com/forum/viewtopic.php?f=25&t=37110 No hubo necesidad de eliminar estos caracteres durante tanto tiempo (había sido 27 Años para Chiaotzu para importar - desde la batalla de Nappa, y 22 para Yamcha en el material de relleno Kid Buu de Otro Mundo). ¡El tiempo de hacer justicia con ellos!
POR EL CAMINO Un episodio de DBS cuesta aproximadamente 25.000 $ ("<30.000 $" de acuerdo con otras fuentes) para crear, por lo que no será demasiado caro para agregarlos a las células ya existentes (la mayor parte del trabajo debido al tiempo Límite de cada episodio), escanearlos, animar adecuadamente la secuencia, volver a doblar las líneas sobre su ausencia debido a "esta situación / batalla con el ejército de Frieza es demasiado peligroso para ellos" (patético como lo explican muchos admiradores y tu verdaderamente en el Enlaces arriba ... Incluso Jaco y Roshi estaban allí LOL) y dub sus nuevas escenas añadidas. Todo probablemente sumará hasta 3000-5000 $ para este procedimiento. Toei tiene el dinero, los fanaticos estarían agradecidos por un movimiento de acción / fan-servicio por su parte. Ya sabemos que Roshi fue lanzado al Torneo de Poder de Zeno y estos dos se sentarán este también, sugiero que Toei les daría una salida apropiada, YAJIROBE (Futuro) consiguió brillar en Super hasta ahora, ¿por qué no dar Yamcha & Chiaotzu una oportunidad de despedirse de una manera más respetuosa hacia sus fanaticos (como Androide Número 17 y Androide Número 18 ahora están recibiendo)? El episodio 70 (el partido del béisbol) era agradable y todos sino él todavía memed Yamcha como "perdedor" en el extremo, a pesar de sus esfuerzos heroicos de robar la última base durante el choque entre Beerus y Champa que podría derrumbar el universo.

Today: Dragon Ball Earthlings Matter is counting on you

Dragon Ball Earthlings Matter needs your help with “Toei Animation: Toei Animation (Japan), FIX Resurrection 'F' movie/arc (w/e) to include Yamcha & Chiatozu!”. Join Dragon Ball Earthlings Matter and 188 supporters today.