Victory

Support the long-awaited establishment of an Arts Centre in Cornwall Ontario

This petition made change with 119 supporters!

We, supporters of the arts, believe the feasibility study by +VG Architects and Sierra Planning Management is a comprehensive summation of what the city of Cornwall needs to support and showcase its rich artistic and cultural character and we urge you to express your support. The establishment of a long-awaited arts centre would be a fitting legacy project as we approach the country’s sesquicentennial celebrations. “We have the arts. Now let’s build them a home.”

For more information, please visit: www.cornwall.ca/artsandculturecentre.

Your support will be directed to the Municipal councillors.

Nous considérons que l’étude de faisabilité réalisée par +VG Architects and Sierra Planning Management représente un rapport complet et détaillé des besoins de la ville afin de faire connaître et de soutenir son remarquable milieu artistique et culturel. Nous vous encourageons donc à l’appuyer. La mise en place d’un centre des arts que nous attendons tous depuis longtemps serait un projet commémoratif idéal pour marquer les célébrations prochaines pour le 150e anniversaire du Canada.

Pour plus de renseignements, consultez: www.cornwall.ca/artsandculturecentre.

Votre appui sera soumis aux conseillers municipaux.

Today: Centre for the Arts Collective is counting on you

Centre for the Arts Collective needs your help with “The Centre for the Arts Collective : Support the long-awaited establishment of an Arts Centre in Cornwall Ontario.”. Join Centre for the Arts Collective and 118 supporters today.