Petition Closed

The Cabildo of Tenerife (Canary Islands), you must provide to the La Rosaleda the subsidy for the sterilization and the City Hall of Puerto de la Cruz , we were promised in June of 2010, the food for the animals. To date the only us city hall has provided the food for a month. The marriage of more than 70 years of age who looks after him has threatened to start a hunger strike to protest. Have more than 300 cats and have mortgaged his house to pay the costs of food and veterinary care.

El Cabildo de Tenerife,  debe proporcionar a La Rosaleda la subvención para las esterilizaciones y el Ayuntamiento del Puerto de la Cruz , nos prometió en Junio del 2010 la comida para los animales. Hasta la fecha el ayuntamiento solo nos ha proporcionado la comida de un mes.

Porque los animales no tienen que ser los primeros en sufrir la crisis cuando los primeros en provocarla son los últimos en sufrirla. Hay otras partidas menos importantes y necesarias de donde se pueden recortar gastos.

Letter to
Presidente del Cabildo Insular de Tenerife D. Ricardo Melchior
Alcalde de la Ciudad Turística del Puerto de la Cruz, Tenerife D. Marcos Brito
Cabildo de Tenerife