Online learning is not working

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 7,500!

Online learning is not easy for a lot of us, the quarantine is being really hard and it’s affecting a lot of students. There are plenty of reasons why online learning is not working, many of us are dealing with a really bad mental health. Not all teachers can explain the things in a correct way. A lot of us live in a toxic home/ place. The internet fails a lot, to students and teachers. Not all students have mobile devices and sometimes is the school laptop the one that fails!.

(lets clarify, we really appreciate the effort all teachers are making, thank you teachers!)

La escuela en línea puede contribuir mucho para tener una mala salud mental y terminar con ansiedad y depresión peor de lo que muchos ya sufren, incluso puede que por la causa de estrés muchos empiecen a sufrirlo por primera vez, a muchos nos falla la computadora, algunos de nosotros tenemos que hacer mas cosas en casa a  causa de esta pandemia y no tenemos el tiempo necesario para completar trabajos que nos explican de manera muy mínima, (por no decir de mala manera)

(realmente apreciamos el esfuerzo de nuestros maestros, ¡gracias!, pero esto no está funcionando adecuadamente)