Petition Closed
Petitioning Chancelor Germany Angela Merkel

Support European Values in Turkey @regsprecher, Open New Chapters in EU Talks

________________

Almanya'nın Türkiye'nin AB müzakerelerini engellemesi Türk halkının Avrupa'daki demokratik geleceğine zarar verir. AB Türkiye'de ilerlemenin aracı olmalı. Dünya hızlı değişiyor. Türkiye'yi engellemek yapıcı değil. Olumlu ve yaratıcı olalım. Daha çok Avrupa hem Türkiye, hem Avrupa, hem de Dünya için iyidir.

______________

Die deutsche Blockade der EU-Beitrittsverhandlungen der Türkei würde der demokratischen Zukunft der türkischen Gesellschaft in Europa schaden. Die EU sollte an der Entwicklung der Türkei teilnehmen. Die Welt ändert sich schnell. Eine Blockade der Verhandlungen wäre nicht konstruktiv. Wir müssen positiv und kreativ werden. Mehr Europa ist gut für die Türkei, für Europa und die Welt.

Letter to
Chancelor Germany Angela Merkel
__________________

__________________

Support democracy&European values in Turkey, open new chapters in EU talks. Blocking of the EU accession talks by Germany will harm Turkish people's democratic future in Europe. The EU should be part of the progress in Turkey. World is changing fast. Blocking Turkey is not constructive. Let's be positive and creative. More Europe is good for Turkey, for Europe and for the World.