Petition Closed
Supporters

We want the Wolves stay live

Letter to
President of the Autonomous Republic of Saha-Yakutia Yegor Borisov
Mr President of the Autonomous Republic of Saha-Yakutia, Yegor Borisov.
We ask you something: instead to open the hunting of wolves please take preventive measures to protect the herds and grazing animals used by the whole world! The Wolves are the heritage of humanity, and they are at the top of the food chain. They are necessary in the balance of ecosystem! Wolves are protected and safeguarded! They are not the main cause of thinning of grazing animals, because many studies had founded that the man is the first destroyer of the global fauna of prey. Hunting, cement, pollution are the main enemies of ungulates. Therefore we ask you stop now the wolf hunting. Thank you very much.

Sig. Presidente della Repubblica autonoma di Saha-Jacuzia, Yegor Borisov.
Noi chiediamo che invece di dichiarare aperta la caccia al lupo vengano adottate le misure di prevenzione per tutelare le mandrie e gli animali da pascolo che tutto il mondo usa! I Lupi sono patrimonio dell'umanità, in cima alla catena alimentare. Indispensabili all'equilibrio dell'ecosistema! I Lupi sono protetti e tutelati! Non sono la causa principale del diradamento degli animali da pascolo, infatti come da studi fondati e globali il primo distruttore della fauna da preda è l'uomo. Caccia, cemento, inquinamento sono i principali nemici degli ungulati. Per tanto chiediamo di fermare ora, subito la caccia al lupo. Grazie.