Petition Closed

Stop Agressive & Illegal Street Sellers in San Antonio / Hay que parar la venta ilegal y la actitud agresiva de las vendadoras ambulantes en Sant Antoni, Ibiza

This petition had 2,108 supporters

Illegal & aggressive street sellers have been operating on the seafront between the Egg and the Hotel Arenal in San Antonio, Ibiza for too many years. They prey on unsuspecting tourists forcing them to buy expensive, substandard bracelets & braids through subterfuge and aggression. We know who they are, where they are and what they do yet still nothing is being done allowing them to carry on their illegal activities on a daily basis. It intimidates tourists and gives our town a bad name. We ask you to sign this petition and call on the authorities to finally put a stop to it.

Vendedoras ambulantes ilegales y agresivas que operan en el paseo de Sant Antoni (el huevo hasta Hotel Arenal) desde hace demasiado años. Esta gente paran a los turistas cogiendoles por el brazo o muñeca y les obligan comprar sus pulseras y trenzas para el pelo a base de amenazas y no les sueltan hasta que lo consiguen dejando la gente muy asustados. Sabemos quienes son y lo que hacen pero nadie hace nada para quitarles del paseo. Ahora pedimos a los autoridades que hagan algo con esta gente porque estan creando muy mala fama para nuestro pueblo. Por favor firmar nuestra petición para que las autoridades toman medidas ya!

Today: Martin is counting on you

Martin Makepeace needs your help with “Stop Agressive & Illegal Street Sellers in San Antonio / Hay que parar la venta ilegal y la actitud agresiva en Sant Antoni, Ibiza”. Join Martin and 2,107 supporters today.