STEM FOR ET FORBUD MOT PELSDYROPPDRETT!

0 have signed. Let’s get to 200,000!

Din viktigste signatur for dyrene!

Vi gir oss ALDRI før burene er tomme! Norge kan snart gå inn i historien som ett av flere land som forbyr organisert mishandling av pelsdyr!

I 2018 vedtok regjeringen (V, H og FrP) i sin plattform at det skal innføres forbud mot pelsdyroppdrett innen 2025. Flertall i opposisjonen - AP, SV, MDG og Rødt - støttet dette vedtaket. Lovforbudet skal komme i løpet av 2018 - og nå er det viktig at det ikke blir ytterligere trenering for dyrene.

Det er nå viktigere enn noen gang at politikerne får føle det sterke engasjementet som finnes - at vi er svært mange som bryr oss og som aldri gir oss før hvert bur er tomt!

NOAH, som landets største organisasjon for dyrs rettigheter, startet i 2014 en underskriftkampanje mot pelsdyroppdrett - og 143 000 signaturer ble levert til Landbruksministeren i 2016 før regjeringen publiserte sin stortingsmelding om pelsdyr. Dette er din viktigste signatur for pelsdyrene, som viser at det er en stor og klar motstand mot norsk pelsdyroppdrett!

I løpet av de 29 årene NOAH har kjempet for pelsdyrene, har et stabilt flertall i befolkningen, et samlet mote-Norge, faglige instanser som blant annet Veterinærforeningen, og flere politiske partier stilt seg på pelsdyrenes side. NOAHs Fakkeltog mot pels samlet ca. 9000 oppmøtte i 30 byer landet rundt i 2017, og er den største markeringen for pelsdyr i hele Europa. I 2018 holdes fakkeltoget 27. oktober  - meld deg på!

800 000 minker og rever lever i trange nettingbur hvert år, uten å få utløp for sin naturlige adferd, og kun for å dø for å bli til et unødvendig pelsprodukt. La politikerne få klar beskjed med din signatur: Ikke flere tomme ord - vi krever tomme bur!

Mer informasjon om hvordan pelsdyrene lever: www.pelsut.no

Støtt NOAHs arbeid for pelsdyrene ved å bli medlem:

www.dyrsrettigheter.no/medlem

Today: NOAH is counting on you

NOAH -for dyrs rettigheter needs your help with “Statsminister Erna Solberg og Stortinget: STEM FOR ET FORBUD MOT PELSDYROPPDRETT!”. Join NOAH and 178,476 supporters today.