STOP KIM HALLIWELL AND END THE HORRORS OF HER RESCUE - CERRAR EL RESCATE ANIMAL

0 have signed. Let’s get to 25,000!

TRADUCCIÓN EN ESPAÑOL ABAJO.
Kim Halliwell of "Kims Animal Rescue" has been running a rescue centre in Spain for many years. Her Mijas shelter has been closed and she has now moved to Almeria. Both shelters being without licences and therefore illegal and Dogs and Cats are dying regularly in totally inhumane conditions of filth and squalor without enough food, water or warmth. Sick and contagious animals go without veterinary care resulting in the spread of infection and deaths.

For 4 years we have run a campaign to publically raise awareness of the desperate conditions in Kim Halliwells shelters. Currently facing 15 infractions at her new Almeria shelter for lack of or incorrect paperwork, Seprona (the authority dealing within the police responsible for animal welfare,  are in the process of levying heavy fines and hopefully closing her shelter.

This is not nearly severe enough punishment for this woman, who blantantly flaunts the law by exporting animals outside of Spain without following correct procedure. We must concentrate on and petition to make the authorities act on the witness statements and photographic evidence of total cruelty towards the animals in her care. Moving her on is not an option. We must see this woman made accountable for not only her illegal status, her mis appropriation of funds but also her neglect and abuse of the poor animals she continually collects from pounds and the streets in order to provide herself with an income and lifestyle.

She prays on the weak and vulnerable, both animal and human for her own ends. Kim Halliwell will go on and on until she is arrested and punished

We appreciate what the authorities have managed to achieve so far, but we do not think they realise the severity of this case. as much goes hidden .. but we hope the proof we can provide will allow them to realise this is a far more serious matter than paperwork. This woman needs to be stopped and we hope this petition will be instrumental in a case of serious animal abuse being brought against Kim Halliwell.
Please sign and share.

Kim Halliwell de "Kim's Animal Rescue" ha estado dirigiendo un Centro de Rescate en España durante muchos años. Su Refugio de Mijas ha sido cerrado, y ahora se ha traslado a Almería, ambos Albergues sin licencia, y por lo tanto, ilegales, y Perros y Gatos están muriendo con regularidad en condiciones totalmente inhumanas de suciedad, sin lo suficiente comida, agua o calor. Los animales enfermos y contagiosos van sin atenciòn o cuido veterinaria, lo que provoca la propagación de infección y hasta la muerte.

Durante cuatro años hemos llevado a cabo una campaña de sensibilizaciòn públicamente, sobre las condiciones desesperados en los Refugios que dirige Kim Halliwell.

Actualmente se enfrenta 15 infracciones en su nuevo Albergue de Almería, por falta de documentaciòn , o que sea incorrecta. SEPRONA están en el proceso de levantar multas de cantidades significante, y con suerte, cerrar su refugio.

Esto no es castigo suficiente para esta persona que descaradamente hace alarde de la ley, al exportar animals fuera de España sin seguir el procedimiento correcto.

Debemos concentrarnos en, y hacer, que las autoridades actúen sobre las declaraciones de los testigos, y pruebas fotográficas, de total crueldad hacia los animales en su cuidado. Moverla y ubicarla a otro Municipio/Provincia no es una opciòn. Debemos ver a esta persona considerado responsable, no solo por su status ilegal, o de la apropiaciòn indebida de fondos, sino también de su abandono y abuso de los pobres animales, que sacan continuamente de las Perreras, como la calle, para nutrir sus ingresos econòmicos y disfrutar de su estilo de vida.

Se aprovecha de los débiles y vulnerables, tanto animales como humanos, para su propio interés. Kim Halliwell continuará hasta que sea arrestada y castigada en consecuencias.

Apreciamos lo que las autoridades han logrado hasta ahora, pero creemos que no se dan cuenta de la gravedad de este caso, ya que tanto se queda oculto.....pero esperamos que las pruebas que podemos aportar, les permitará darse cuenta de que se trata de una medida y asunto mucho más grave que el papeleo.

Esta persona debe estar detenida, y esperamos que esta peticiòn , sea instrumental en un caso de abuso animal muy serio que de esta haciendo contrar Kim Halliwell.

Today: Jacqui is counting on you

Jacqui Ross needs your help with “SEPRONA: STOP KIM HALLIWELL AND END THE HORRORS OF HER RESCUE - CERRAR EL RESCATE ANIMAL”. Join Jacqui and 15,130 supporters today.