Petición Cerrada

Re-Dub Fireman Sam in Latin American

Esta petición conseguió 4 firmas

Fireman Sam it's a Wales/Brittish Comedian show about a firefighter called Sam and his fellow firefighters saving the day in the fictional town of Pontypandy, the show was originaly idea by Dave Gingell & Dave Jones and written By Rob Lee. The show have a Dub in Latin American(only season 5 Directed by Robin Lyons)and only 15 episodes are in DVD and only 5 are on Youtube; i'm making the Petition to made a re-dub of the show in Latin American by the SDI media de Mexico and released the show in Boomerang or Cartoon Network.

Bombero Sam es un show Gales/Británico de comedia acerca de un bombero llamado Sam y sus compañeros bomberos a salvar el dia in la cuidad fictica Pontypandy, el show fue idea de Dave Gingell y Dave Jones y escrito por Rob Lee. El show tuvo un dobaje al Español Latino (solo la temporada 5 dirijida por Robin Lyons) y solo 15 capitulos estan en DVD y 5 en Youtube; estoy haciendo la Peticion para Re-Doblar el show en Latino America por SDI media de Mexico y poner al aire el show en Boomerang o Cartoon Network.

The season 5 only includes 26 episodes

la temporada 5 solo incluye 26 capitulos

Hoy tiny necesita tu ayuda

tiny toony's necesita tu ayuda con esta petición «SDI media de Mexico: Re-Dub Fireman Sam in Latin American». Súmate a tiny y a las 3 personas que han firmado hoy.