#SalvemPolònia!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 5000!
Con 5000 firmas, es más probable que esta petición sea publicada en los medios de comunicación locales

#SalvemPolònia és un moviment impulsat per espectadors de Televisió de Catalunya que busca que la temporada que ve puguem seguir gaudint d'un programa d'humor polític absolutament necessari per a la salut democràtica del nostre país. El Polònia, per a molts, ja ha esdevingut un indispensable de l'actualitat política de Catalunya i Espanya. Un producte audiovisual excel·lent que permet a l'espectador riure d'allò que a priori és exclusivament seriós, i que aporta una visió profunda i a la vegada caricaturitzada de la classe política que ens governa.

Som perfectament conscients que la crisi econòmica que estem patint, el consegüent descens dels ingressos publicitaris de TV3 i la impossibilitat de seguir acumulant deute obliga la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals a retallar despeses. El que en cap cas comprenem ni compartim és que aquesta retallada afecti precisament a un programa que supera per gairebé 6 punts percentuals la mitjana d’audiència de la cadena, i que exerceix de clar fiscalitzador del poder polític en fer sàtira d'absolutament tots els colors polítics.

Per tant, des de #SalvemPolònia exigim a la CCMA que es replantegi la no renovació d'un programa que, tot i fer 15 anys que és en antena, continua igual de vigent, entretingut i necessari que el primer dia.

Al costat de la cultura i la sàtira política! Sempre!

#SalvemPolònia

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 5000!