Victoria

S.D. Eibar K.E.: bazkide-karneten tramitazioak astebete iraun dezala

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 121 firmas!

Oviedoko zale batzuk Eibar K.E.aren bazkide egin dira larunbatean Ipuruara joan ahal izateko. Seguraski ez dira inoiz itzuliko, aulki horiek hutsik geratuko dira hurrengo fasean eta bazkide diren bitartean, eta Ipurua ezingo da armagina izan. Klubari eskatzen diogu bazkide-txartelak ez ditzala momentuan eman, tramitazioa astebetean egin dezala horrelako egoera ekiditeko.

Varios aficionados ovitenses se han hecho socios de la S.D. Eibar para acceder a Ipurua el próximo sábado. Lo más probable es que no vuelvan y esos asientos queden vacíos mientras sean socios, e impedirán que Ipurua se llene en la siguiente fase o en otros partidos mientras sigan de socios. Para evitarlo, solicitamos al club que no entregue los carnets de socio al momento, alargando el proceso de tramitación del mismo a una semana.

Hoy: eibarzale cuenta con tu ayuda

eibarzale eibar necesita tu ayuda con esta petición «S.D. Eibar K.E.: bazkide-karneten tramitazioak astebete iraun dezala». Únete a eibarzale y 120 personas que ya han firmado.