0 have signed. Let’s get to 1,000!

A group of Roosevelt School District parents, employees, faith-based leaders and education advocates called for superintendent Coronado to immediately step aside until the investigation into the barrage of allegations of misconduct against him can be completed. Click here to view a clip of the July press conference.

Un grupo de padres, empleados, líderes de fe, y defensores de la educación dentro del distrito de Roosevelt están pidiendo que el superintendente Coronado se aparte de su posición inmediatamente hasta que la investigación de las alegaciones de mala conducta contra él se termine.

Coronado is currently under investigation by the District.  The law firm Gust Rosenfeld, PLC has been hired to conduct the investigation, which concerns multiple allegations of intimidation, aimed at both district employees and at parents who have testified at board meetings.  With staff morale at an all-time low, the district has seen the resignations of several long-time employees. These are believed to be a result to the hostile work environment that Mr. Coronado has created.

Ahora mismo el superintendente Coronado está bajo investigación por el distrito. La empresa de abogados Gust Rosenfeld, PLC está contratada para dirigir la investigación que se trata de varias alegaciones de intimidación a los empleados y a los empleados que han hablado contra él en las juntas de la mesa directiva. Los empleados del distrito se andan sintiendo peor que cualquier año anterior y el distrito ha visto resignaciones de varios empleados que han trabajado con el distrito por varios años. Estos pueden ser resultados del medio ambiente hostil que el Sr. Coronado ha creado.

Today: We Rise for Roosevelt is counting on you

We Rise for Roosevelt needs your help with “Roosevelt Elementary School District Governing Board: We Rise for Roosevelt: Demand the Superintendent Step Aside Until Investigation Ends”. Join We Rise for Roosevelt and 504 supporters today.