Petition update

Das Restaurant bleibt unkooperativ

Lucas Schmitz
Sendenhorst, NRW, Deutschland, Portugal

Jun 13, 2013 — Super!!!
Wir haben jetzt 10.000 Unterschriften erreicht. Ich habe gerade ein weiteres mal versucht ein Gespräch zu führen. Dabei habe ich die Frau aus dem Restaurant, mit der ich gesprochen habe, darüber in Kenntnis gesetzt, dass ich 10.000 Unterschriften von Personen vorliegen habe die das Restaurant auffordern der Verkauf von Haifischfloseensuppe zu stoppen.
Als Reaktion wurde das Gespräch von Seiten der Frau beendet.
Ich werde die Petition bald übergeben und halte euch auf dem Laufenden.


Keep fighting for people power!

Politicians and rich CEOs shouldn't make all the decisions. Today we ask you to help keep Change.org free and independent. Our job as a public benefit company is to help petitions like this one fight back and get heard. If everyone who saw this chipped in monthly we'd secure Change.org's future today. Help us hold the powerful to account. Can you spare a minute to become a member today?

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.