Confirmed victory
Petitioning Seventh-day Adventist Church members

Release Seventh-day Adventist Pastor Monteiro

from on .

Since March 2012, Seventh-day Adventist Church leaders in Togo have worked tirelessly, petitioning the government to release Pastor Antonio Monteiro and church member Bruno Amah from their wrongful imprisonment.

The two Adventists were accused of conspiracy to committ murder by a convicted criminal who requested financial help from their church after his release from prison. The former convict was arrested once more for an alleged connection to a local blood trafficking ring. After interrogation, the convict gave the names of Monteiro and Amah to the police.

Local authorities searched Pastor Monteiro's home for evidence. Despite finding none, they placed Monteiro under arrest, along with his church elder, Bruno Amah. The men have been in prison for one year, without any word of a trial date or possible bail.

Shortly before the March 15 anniversary of Monteiro’s arrest, the government denied the fifth appeal for release, with no explanation. We’re asking you to continue to sign and share this petition, which we can take to the Togo government as proof of our church’s dedication to supporting our wrongfully jailed pastor. Please help us reach our signature goal!

Pray4Togo - Necesitamos de tu ayuda!

Desde marzo del 2012, líderes de la iglesia adventista del séptimo día en tofo han trabajo incansablemente pidiendo al gobierno la liberación del pasto Antonio Monteiro y el miembro de iglesia Bruno Amah por su equivocada encarcelaron.

Los dos adventistas fueron acusados de conspiración y cometer asesinato por un criminal convicto que pipidió ayuda financiera a su iglesia después de ser liberado de prisión, el convicto fue arrestado una vez mas por presuntas conexiones a una organización local de trafico de sangre, después de la interrogación el convicto dio los nombres de Monteiro y Amah a la policía.

Las autoridades locales revisaron la casa del pastor Monteiro en busca de evidencias, pese a no encontrar ninguna, pusieron a monteiro bajo arresto junto con el anciano de iglesia,Bruno Amah. Estos han estado en prisión por un año, sin fecha de un posible juicio o oportunidad fianza.

poco antes del 15 de marzo aniversario de el arresto de Monteiro, el gobierno negó la quinta apelación por libertad, sin explicación. Estamos pidiendo que firmes y compartas esta petición, que podremos llevar al gobierno de de Togo como prueba de la dedicación y apoyo de nuestra iglesia a nuestro pastor injustamente encarcelado, por favor ayudamos a alcanzar nuestra meta.

Letter to
Seventh-day Adventist Church members
I am joining the Seventh-day Adventist world church in calling for the release of imprisoned pastor Antonio Monteiro and church member Bruno Amah. Monteiro has been falsely detained since March 2012. Even though there is no evidence of guilt, the men have been held without hope of bail or a trial. Please join me in calling for the government of Togo to release Pastor Monteiro and Bruno Amah.