Petition Closed

Bushwick demands AFFORDABLE HOUSING and JOBS at RHEINGOLD! AVISA AL GRUPO RABSKY ACERCA DE LAS EXIGENCIAS DE BUSHWICK! Rabsky Group/Simon Dushinsky sign a letter of agreement to deliver on all standing commitments to the Bushwick Community!

This petition had 179 supporters

LET RABSKY GROUP KNOW BUSHWICK  DEMANDS AND DESERVES ALL COMMITMENTS AS PROMISED THROUGH THE RHEINGOLD REZONING ULURP!

AVISA AL GRUPO RABSKY ACERCA DE LAS EXIGENCIAS DE BUSHWICK Y QUE BUSHWICK MERECE TODOS LOS COMPROMISOS SEGÚN LO PROMETIDO A TRAVES DEL RHEINGOLD REZONIFICACIÓN ULURP!

• Rabsky Group WE expect all commitments to the Bushwick Community be fulfilled at the Rheingold Site.
  • Bushwick demands Accountable Development!
  • Bushwick demands all ULURP commitments are delivered!
  • Bushwick demands affordable housing at Rheingold!
  • Bushwick Demands Jobs for our community on the Rheingold construction site!
  • Bushwick demands Rabsky Group/Simon Dushinsky sign a letter of agreement to deliver on all standing commitments to the Bushwick Community!

• Rabsky Grupo Esperamos que todos los compromisos para con la Comunidad de Bushwick se cumplan en el Sitio Rheingold .
  • Bushwick exige Desarrollo Responsable!
  • Bushwick exige que todos los compromisos ULURP se entreguen!
  • Bushwick demanda viviendas asequibles en Rheingold!
  • Bushwick exige trabajos para nuestra comunidad en el sitio de construcción Rheingold!
  • Bushwick exige al Rabsky Grupo/Simon Dushinsky que firme una carta de acuerdo para cumplir con todos los compromisos que se prometieron a la Comunidad Bushwick!

Rabsky Group is the new part owner of the rezoned Rheingold site. When Rabsky bought this land from Read Properties there were a number of standing commitments with the Bushwick Community on what would be developed on that land in exchange for a rezoning. The Rheingold Construction Committee has been actively following up with both Read & Rabsky to ensure the Bushwick Community receives the affordable housing and local jobs we were promised.

The Rheingold Construction Committee has repeatedly requested a signed letter of commitment from Rabsky Group to ensure that our Community receives the affordable housing, jobs and other agreed upon terms of the rezoning. The Rheingold Construction Committee has requested Rabsky Group come before the Bushwick Community to share their development plans with us all and to meet and hear the feedback of the Community where Rabsky will now be doing business.

The Bushwick Community deserves to be met and addressed by this new developer who did not have the opportunity (as did Read) to meet and dialogue with the Community while developing a working relationship and development plan. This new owner of the Rheingold site is expected to meet with the Community, introduce themselves and their plans, and hear Community response.

Rabsky Group es el nuevo dueño de parte del sitio rezonificado de Rheingold. Cuando Rabsky compró esta tierra de Read Properties, habían una serie de compromisos pendientes con la Comunidad de Bushwick sobre lo que sería desarrollado en esa tierra a cambio de una rezonificación. El Comité de Construcción Rheingold ha estado siguiendo activamente tanto con Read Properties como con el Rabsky Group para asegurarse de que la Comunidad Bushwick recibe la vivienda económica y los empleos locales que les fueron prometidos.

El Comité de Construcción Rheingold ha solicitado en repetidas ocasiones una carta firmada de compromiso del Grupo Rabsky para garantizar que nuestra Comunidad recibe la vivienda asequible, empleos y otros términos acordados de la rezonificación. El Comité de Construcción Rheingold ha solicitado al Grupo Rabsky que aparezca ante la Comunidad Bushwick para compartir sus planes de desarrollo con todos nosotros y para conocer y escuchar las votaciones de la Comunidad donde Rabsky ahora va a hacer negocios.

La Comunidad Bushwick merece ser conocido y tratado por este nuevo desarrollador que no tuvo la oportunidad (como lo hizo Read) para reunirse y dialogar con la comunidad, mientras desarrollaba una relación y plan de trabajo. Se espera que este nuevo propietario del sitio Rheingold se encuentre con la Comunidad para que se presenten, al igual que sus planes, y así escuchar la respuesta por parte de la comunidad de Bushwick.

BUSHWICK & THE RHEINGOLD CONSTRUCTION COMMITTEE DEMAND COMMITMENTS FROM RABSKY!

BUSHWICK Y EL COMITÉ DE CONSTRUCCION DE RHEINGOLD EXIGEN QUE SE CUMPLAN LOS COMPROMISOS DE RABSKY!

THE RHEINGOLD CONSTRUCTION COMMITTEE INCLUDES-

EL COMITÉ DE CONSTRUCCION DE RHEINGOLD INCLUYE-

North West Bushwick Community Group

Brooklyn Legal Services Corp A

St. Nicks Alliance- Workforce Development

Community Board 4 (Bushwick)

Los Sures Southside United

Churches United For Fair Housing

For More Information/ Para Más Información-

RHEINGOLDWATCH.org

Rabsky in the news/ Rabsky en la noticias-

Today: Brigette is counting on you

Brigette Blood needs your help with “Rabsky Group: Bushwick demands Rabsky Group/Simon Dushinsky sign a letter of agreement to deliver on all standing commitments to the Bushwick Community!”. Join Brigette and 178 supporters today.