ESCOLA INCLUSIVA-PERSONAL VETLLADOR

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 5.000!

L'educació inclusiva és un procés pel qual s'ofereix a tots els infants, sense distinció pel que fa a capacitats raça o qualsevol altra diferència l'oportunitat de continuar sent membres de les aules regular i d'aprendre dels seus companys i amb ells a l'aula.

El personal vetllador o de suport, és una part important de l'escola inclusiva, la seva tasca és donar suport a l'autonomia dels infants amb algún grau de dependència física, psíquica, sensorial o conductual, per tal que puguin participar en totes les activitats del grup.

Les condicions de treball del personal vetllador és precari, és inclós dins del conveni del lleure(  no hi te rés a veure)empreses contractades per la Generalitat gestionen el personal vetllador, (les empreses surten a licitació freqüenment, un dos anys de mitjana), contractes d'obra i servei o fix- discontinu a temps parcial amb augment o disminució d'hores (.i de salari) cada curs, és treballen 9 mesos i 3 mesos s'és a l'atur., cobrant de l'atur si no s'ha esgotat. L'última regulació del sou va ser al setembre de 2016 amb un augment del 0'5%.

El personal vetllador o de suport demanem

Reconeixement d'antiguitat amb puntuació, per poder accedir a borsa de treball de la Generalitat.

Formar part del departament com a personal de suport, a jornada sencera.

Millores en la licitació

Un vetllador/ora per centre, amb totes les hores lectives com a mínim.

Hoy: VETLLADORES EN LLUITA cuenta con tu ayuda

VETLLADORES EN LLUITA necesita tu ayuda con esta petición «Quim Torra President Generalitat .: ESCOLA INCLUSIVA-PERSONAL VETLLADOR». Únete a VETLLADORES EN LLUITA y 3.902 personas que ya han firmado.