Speed racer car in rocket league Auto de meteoro en rocket league

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 7,500!

English: I would like to see the speed racer car also called in the rocket league game, for its movements in the said movie that was of this, where the car shows movements similar to those that a rocket league car makes in its game and the car has 3 versions different, mach 4, 5 and 6, which are changing their body, this would be a great acquisition because since they are in a moment of the rocket pass style "anime", speed racer itself is a manga and would be animated, the car in case it is made for the game and contains everything to be part of it.

Español: Me gustaría ver el auto Speed ​​Racer en el juego rocket league, por sus movimientos en dicha película que era de esto, donde el auto muestra movimientos similares a los que hace un auto de rocket league en su juego y el el auto tiene 3 versiones diferentes, mach 4, 5 y 6, que están cambiando su cuerpo, esta sería una gran adquisición porque ya que están en un momento del rocket pass de estilo"anime", el propio speed racer es un manga y serie animada, el auto De por si está hecho para este juego, demostrando ser útil y popular también para el juego en si.