Petición cerrada

ECONOMIA SELECTIVITAT 2016

Esta petición ha conseguido 18.032 firmas

Avui dia 14 de juny de 2016, s'han realitzat les proves d'accés a la universitat a Catalunya. La indignació ha sigut majúscula en l'examen d'Economia de l'Empresa, on tots o una gran majoria dels alumnes estem d'acord en que ha sigut extremadament difícil. No hi havia ni un balanç de situació, el pèrdues i guanys estava plantejat d'una manera molt estranya i poc corrent, les preguntes teòriques demanaven la definició de termes molt rebuscats, i l'extensió de l'examen ha estat extremadament desmesurat. En acabar l'examen molts alumnes han sortit plorant, o amb les expectatives molt baixes. La gent ja ha començat ha expressar la seva indignació a través de les xarxes socials, només cal fer una ullada a Twitter o Facebook per notar que ha estat un desastre. Tenint en compte que el desastre ha estat general, creiem oportú que s'actuï al respecte. Demanem el suport de tots els alumnes que han fet empresa i també de tots els seus companys! Siusplau signeu aquesta petició!!

Hoy: Justícia cuenta con tu ayuda

Justícia a empresa necesita tu ayuda con esta petición «President de la Generalitat de Catalunya: ECONOMIA SELECTIVITAT 2016». Únete a Justícia y 18.031 personas que ya han firmado.