DENEGUI MANIFESTACIÓ POLICIAL A BARCELONA DISSABTE 29 DE SETEMBRE 2018

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 35.000!

Benvolgut MHP Joaquim Torra,

em dirigeixo a vos com a màxim dirigent i a tots els seus Consellers del Govern de la Generalitat de Catalunya per a que denegui i anul·li la manifestació d’integrants dels cossos de la Policia Nacional i Guàrdia Civil programada per aquest proper dissabte 29 de setembre a la ciutat de Barcelona.

Segons el Col·lectiu Praga: La manifestació convocada és il.lícita d'acord amb l'art. 1.3 LORDR: té com a finalitat celebrar una vulneració massiva de drets fonamentals de la ciutadania de Catalunya per part de la PN i la GC i una actuació desproporcionada que està investigant el Consell d'Europa.

Els motius que em duen a fet aquesta petició d’urgència és degut a la voluntat i premeditació d’aquests agents policials espanyols per commemorar els fets violents de l’Operació Copèrnic del passat 1 d’Octubre del 2017 durant el Referèndum d’Autodeterminació de Catalunya.

Aquests cossos policials i els seus integrants que es volen manifestar són els mateixos que actuaren contra el poble català amb una violència mai vista amb cops de porra, patades, vexacions arrossegant pel terra dels cabells, utilizant gas, etc quan nosaltres el poble utilitzàvem el nostre dret a vot.

Pels fets esmentats urgeixo a vos i al seu govern altre cop que suspengui i anul·li immediatament aquesta manifestació que atempta contra l’honorabilitat del poble de Catalunya, atentament un ciutadà,

Alfons Carmona i Casas

Hoy: Alfons cuenta con tu ayuda

Alfons Carmona i Casas necesita tu ayuda con esta petición «President de la Generalitat de Catalunya: DENEGUIN LA MANIFESTACIÓ POLICIAL A BARCELONA EL DISSABTE 29 DE SETEMBRE». Únete a Alfons y 30.248 personas que ya han firmado.