Petición cerrada
Dirigida a Petitie Ministerie van Veiligheid en Justitie van Nederland Breng aan justitie Torch Gallery en Katinka Simonse

JUSTITIE VOOR DIEREN, DIT IS GEEN KUNST, IS ANIMAL HOLOCAUST

Torch Gallery ondersteunt Katinka Simonse, een would-be kunstenaar die gruwelijk moorden dieren en noemt het kunst. Het is immoreel en illegaal te martelen of te doden dieren in het merendeel van de EU naar mijn weten, waarom moet dit worden gedoogd in naam van de zogenaamde kunst? En is het legaal om deze gruwelijke testamenten blijkt te vermoorden in een galerie? Te vergoelijken dit is onmenselijk en bovendien, als je een andere reden om deze mensen te berechten nodig, zou thi precedent geven het startsein voor andere psycopaths om hetzelfde te doen met de mens en met het weggaan.

Wil je een precedent of wilt u de wet te handhaven?

oprecht

Esta petición fue entregada a:
  • Petitie Ministerie van Veiligheid en Justitie van Nederland Breng aan justitie Torch Gallery en Katinka Simonse

María Inés Pino ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 1.344 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: María Inés cuenta con tu ayuda

María Inés Pino necesita tu ayuda con esta petición «Petitie Ministerie van Veiligheid en Justitie van Nederland Breng aan justitie Torch Gallery en Katinka Simonse: JUSTITIE VOOR DIEREN, DIT IS GEEN KUNST, IS ANIMAL HOLOCAUST». Únete a María Inés y 1.343 personas que ya han firmado.