PÀRQUING BUS MANRESA: PER UNA TARIFA PLANA

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!
Plataforma Transport Públic Catalunya Central ha iniciado esta petición dirigida a Sr. David-Aaron López i martí (Regidor d'Urbanisme i Molbilitat)

Actualment deixar el cotxe al pàrquing a l'estació d'autobusos de Manresa per agafar el bus o els FGC (Manresa Alta) i anar a treballar o estudiar a Vic, Barcelona, Girona, la UAB o Lleida no és viable. L’estacionament de 8 hores té un cost de 15,7€.

Al pàrquing de la Reforma a Manresa existeix una tarifa plana per als usuaris de Renfe. A Sant Cugat, l'Ajuntament i FGC han impulsat una tarifa plana de 2€ a l'Estació de Mirasol per potenciar l'ús del transport públic. A Castelldefels i Sant Joan Despí hi ha places gratuïtes reservades per als usuaris de rodalies en aparcaments situats al costat de l’estació.

Aquesta petició, impulsada per la Plataforma en defensa del Transport Públic de la Catalunya Central, va adreçada a l'Ajuntament de Manresa per tal que s'impliqui en aquesta demanda i juntament amb el Departament de Territori i Sostenibilitat possibilitin UNA TARIFA PLANA D'UN MÀXIM DE 2€ o una reserva de places gratuïtes que permeti estacionar el vehicle de dilluns a divendres al pàrquing de l'estació d'autobusos de Manresa per desplaçar-se en transport públic.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!