Circos sin animales

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

An accident in Spain leaves several elephants destroyed, this would not have happened if there were no animals in the circuses Every day thousands of animals are mistreated in many circuses in the world, animals that they take out of their natural habitat, that force them to work, that they are mistreated , vejados, a circus with animals is not synonymous with fun, on the contrary is degrading, we have to end edta lacra and ask for all necessary and possible aid, FOR A WORLD OF CIRCUS WITHOUT ANIMALS, it is possible. Thank you for your collaboration.///Un accidente en España deja varios elefantes destrozados,esto no habría pasado si en  los circos no hubiera animales Todos días miles de animales son maltratados en muchos circos del mundo,animales que sacan de su hábitat natural,que les obligan a trabajar ,que son maltratados,vejados,un circo con animales no es sinónimo de diversión,al contrario es denigrante,tenemos que acabar con edta lacra y pido todas las ayudas necesarias y posibles,POR UN MUNDO DE CIRCOS SIN ANIMALES, es posible.gracias por vuestra colaboración.

Hoy: Peta cuenta con tu ayuda

Peta necesita tu ayuda con esta petición «People for the Ethical Treatment of Animals (PETA): Circos sin animales». Únete a Peta y 444 personas que ya han firmado.