Legg til teksting på SKAM - Add subtitles to SKAM

(Scroll down for English)
Sesong 3 av SKAM har akkurat begynt med flere seere enn noensinne. Med over 70 000 seere på skam.p3.no og over 100 000 seere fra andre land på YouTube er det helt klart at SKAM har blitt stort. Dessverre er det sånn at disse 100 000 ikke snakker eller leser norsk som betyr at de er avhengige av norske folk som oversetter og legger det opp på YouTube. Dette er selvfølgelig ganske ulovlig, og disse "tolkene" står i fare for å bli saksøkt. Det er en enkel løsning på dette, som heller ikke tar veldig lang tid. Hvis NRK bare legger på tekst på episodene og klippene de legger ut på nettsiden er hele problemet løst. Ingen står i fare for saksøking og NRK får all crediten de vil ha. Signer denne petiotionen for at NRK skal høre etter!
~~~
Season 3 of SKAM has just started and has more viewers than ever. With over 70 000 viewers on the website and over 100 000 views from other countries on YouTube, it is obvious that it's bigger than ever. Unfortunately these 100 000 viewers don't speak or read norwegian, making them dependent of norwegian people translating the episodes and clips and posting them to YouTube. This is of course pretty illegal, and these "translators" are in danger of getting a law suit on their hands. There is a very simple solution to this, which also doesn't take long to do. If NRK just adds subtitles to the episodes and texts they put on the website, the whole problem will be solved. No one will be in danger of getting a law suit and NRK will get all the credit they want. Sign this petition to make NRK listen!

- engasjert ung jente

This petition will be delivered to:
    NRK

Michelle Etternavn started this petition with a single signature, and now has 3,108 supporters. Start a petition today to change something you care about.