Nomination of Prime Minister of New Zealand, Jacinda Ardern for Nobel Peace Prize

0 a signé. Allez jusqu'à 1 000 !

#NobelPeaceForJacindaArdern

We, hereby nominate the Prime Minister of New Zealand, Jacinda Ardern, for the Nobel Peace Prize for 2020 for her peace efforts and dialogues in New Zealand after the Christchurch Terror Attack in two mosques. Her contributions deserve the international recognition with the award of Nobel Peace Prize in 2020, her aims of ensuring lasting peace in the world and discouraging revival of terrorism should be recognized and greatly appreciated.

Thank you.

Nomination du Premier Ministre de Nouvelle-Zélande, Jacinda Ardern au prix Nobel de la paix.

Nous, les soussignés nommons par la présente la Première ministre de Nouvelle-Zélande, Jacinda Ardern, au prix Nobel de la paix pour 2020 pour ses efforts pour la paix et le dialogue en Nouvelle-Zélande après les attentats terroristes de Christchurch dans deux mosquées. Ses contributions méritent la reconnaissance internationale avec l'attribution du prix Nobel de la paix en 2020, ses intentions de garantir de manière durable la paix dans le monde et de décourager la renaissance du terrorisme devrait être reconnue et grandement appréciée.

Merci.