Victory

Stranger Things Season 2

This petition made change with 200 supporters!

STRANGER THINGS on NETFLIX

The mediums of entertainment are changing dramatically.

As of last week my husband and I joined the new wave and reduced our cable to the very basic and re-subscribed to Netflix as our main source of entertainment. One of the deciding factors was the series Stranger Things starring Matthew Modine, Winona Ryder, and David Harbour. A Stephen King story that sucks you in like an F5 Tornado. Season 1

English: This petition is to request a Season 2 for Stranger Things. When Netflix commits to more than one season it shows viewers that they have faith in the programming choices and viewers are more likely to take that faith and run with it.

Please sign this petition to Neflix to ensure at least a second season of Stranger Things. The series combines the best of all possible entertainment factors: great acting, great story, suspense, history, sci-fi, nostalgia, and horror.

Spanish: Esta petición es para solicitar una estación 2 de las cosas más extrañas . Cuando Netflix se compromete en más de una temporada que muestra a los televidentes que tienen fe en las opciones de programación y los espectadores son más propensos a tomar esa fe y correr con ella .

Por favor firme esta petición al Neflix para asegurar al menos una segunda temporada de las cosas más extrañas . La serie combina el mejor de todos los posibles factores de entretenimiento : una gran actuación , gran historia , de suspenso , de historia , de ciencia ficción , nostalgia , y de terror .

Portugues: Esta petição é para solicitar uma 2ª temporada de coisas estranhas . Quando Netflix compromete-se a mais de uma temporada ele mostra os espectadores que têm fé nas opções de programação e os telespectadores são mais propensos a ter essa fé e correr com ele .
Por favor, assine esta petição para Neflix para garantir , pelo menos, uma segunda temporada de coisas estranhas . A série combina o melhor de todos os fatores de entretenimento possíveis : grande atuação , grande história, suspense , de história , de ficção científica , nostalgia, e terror.

German:
Diese Petition ist es, eine Staffel 2 Stranger Things zu beantragen. Wenn Netflix mehr als eine Saison verpflichtet zeigt es die Zuschauer , dass sie den Glauben an die Programmiermöglichkeiten haben und die Zuschauer sind wahrscheinlicher, dass Glauben zu nehmen und mit ihm laufen .
Bitte loggen Sie diese Petition Neflix mindestens eine zweite Staffel von seltsamere Dinge zu gewährleisten. Die Serie vereint das Beste aller möglichen Unterhaltung Faktoren : große Schauspiel , große Geschichte , Spannung, Geschichte , Sci-Fi , Nostalgie und Schrecken .

French: Cette pétition est de demander une saison 2 pour Stranger Things . Lorsque Netflix engage à plus d'une saison , il montre les téléspectateurs qu'ils ont foi dans les choix de programmation et les téléspectateurs sont plus enclins à prendre que la foi et de courir avec lui .
S'il vous plaît signer cette pétition à Neflix pour assurer au moins une deuxième saison de Stranger Things . La série combine le meilleur de tous les facteurs de divertissement possibles: grand acteur, une grande histoire , suspense , histoire , science-fiction , nostalgie , et d'horreur

Italian: Questa petizione è quello di richiedere un Season 2 per cose più strane . Quando Netflix si impegna a più di una stagione si vede gli spettatori che hanno fiducia nelle scelte di programmazione e gli spettatori sono più propensi a prendere quella fede e correre con esso .
Si prega di firmare questa petizione per Neflix per assicurare almeno una seconda stagione di cose più strane . La serie combina il meglio di tutti i possibili fattori di intrattenimento : grande recitazione , grande storia, suspense , storia , sci-fi , nostalgia e horror.

Today: Lisa is counting on you

Lisa Willen needs your help with “Netflix: Stranger Things Season 2”. Join Lisa and 199 supporters today.