Petición cerrada

Inclúan a versión en galego dos filmes

Esta petición ha conseguido 435 firmas

Pedimos a Netflix España que engada coma opción a versión en galego de todos os filmes que dispoñan dela.

——— GALEGO ——— (Versión en Castellano disponible más abajo)

Non é un segredo que a día de hoxe o galego segue a ser unha lingua minorizada e marxinada, por iso é importante promovela e ofrecer alternativas para que non esmoreza.

Cando a CRTVG se creou no ano 1985 unha das principais bases era a de normalizar e promover ou uso da lingua galega. Dende entón dobrou á nosa lingua máis de 1000 filmes e series cunha calidade excepcional, entre as cales podemos atopar: Breaking Bad, Harry Potter, Guerra das Galaxias, Pulp Fiction, Un cidadán Exemplar, James Bond, Resacón nas Vegas, Gran Torino, As Bolas do Dragón, etc...

Pero os tempos van pasando e os medios xa non son o que eran, hoxe en día o video en demanda impera sobre o resto e non podemos permitir que o galego se esqueza nesta nova era da información.

Precisamos dispor dun sitio onde poder visionar de xeito legal os filmes na nosa lingua e, que mellor que unha das empresas líderes neste sector?

Por iso pedimos á directiva de Netflix España que posibilite poder ver os filmes e series na nosa lingua.

——— CASTELLANO ———

Pedimos a Netflix España que añada como opción la versión en gallego de todas las películas que dispongan de la misma.

No es un secreto que a día de hoy el gallego sigue siendo una lengua minoritaria y marginada, por eso es importante promoverla y ofrecer alternativas para que no desaparezca.

Cuando la CRTVG se creó en el año 1985 una de las principales bases era la de normalizar y promover el uso de la lengua gallega. Desde entonces se dobló al gallego más de 1000 películas y series con calidad excepcional, entre ellas podemos encontrar: Breaking Bad, Harry Potter, Star Wars, Pulp Fiction, Un ciudadano Ejemplar, James Bond, Resacón en las Vegas, Gran Torino, Dragon Ball, etc...

Pero el tiempo pasa y los medios ya no son lo que eran, a día de hoy el video en demanda impera sobre el resto y no podemos permitir que el gallego sea olvidado en esta nueva era de la información.

Necesitamos disponer de un sitio donde poder ver de manera legal películas en nuestra lengua y, que mejor que una de las empresas líderes en este sector?

Por ello pedimos a la directiva de Netflix España que posibilite poder ver las películas y series posibles en nuestra lengua.

Hoy: Anxo cuenta con tu ayuda

Anxo Núñez Fernández necesita tu ayuda con esta petición «Netflix España: Netflix España: Inclúan a versión en galego dos filmes». Únete a Anxo y 434 personas que ya han firmado.