Bring An NBA Expansion Team To Montreal, Quebec.

0 have signed. Let’s get to 1,000!

English:

Montreal, Canada is the largest city in North America with no NBA team. We had to Canadian cities with NBA teams, Toronto & Vancouver (Which Vancouver doesn't have an NBA team anymore). Now we only have Toronto Raptors, and i was thinking, the NBA should maybe expand in Canada. If we do get a NBA team in Montreal, they could play at the Bell Centre, where the NHL's Montreal Canadiens play, or maybe the city could build a new arena for the NBA team. Also, would be a great rivalry for the Raptors. Montreal needs an NBA team, Canada needs more NBA. So, you want Montreal to get an NBA team, share and sign this petition, and maybe a lot of citizens in Montreal will get to see an NBA team in Montreal. #MontrealNBA #NBAMontreal #BringAnNBATeamToMontreal

Français:

Montréal, Canada est la plus grande ville d'Amérique du Nord sans équipe de la NBA. Nous avons visité des villes canadiennes avec des équipes de la NBA, Toronto et Vancouver (Vancouver n’ayant plus d’équipe de la NBA). Nous n’avons plus que des Raptors de Toronto, et je pensais que la NBA devrait peut-être s’étendre au Canada. Si nous avons une équipe de la NBA à Montréal, ils pourraient jouer au Centre Bell, où jouent les Canadiens de Montréal de la LNH, ou peut-être que la ville pourrait construire un nouvel aréna pour l'équipe de la NBA. En outre, serait une grande rivalité pour les Raptors. Montréal a besoin d'une équipe de NBA, le Canada a besoin de plus de NBA. Donc, vous voulez que Montréal reçoive une équipe de la NBA, partage et signe cette pétition, et peut-être que beaucoup de citoyens de Montréal auront la chance de voir une équipe de la NBA à Montréal. #MontréalNBA #NBAMontréal #AmenerUneÉquipeDeLaNBAàMontréal