Petition Closed

This petition had 609 supporters

La Guinée a un passé lourd de crimes d’état et d’impunité. Avec le jugement des personnes accusées de ces criminels, le pays se donnera une chance pour briser les cycles de dictatures civiles et militaires qui ont fait d’un pays doté par la nature l’une des nations les plus pauvres du monde.

Guinea has a long history of state crimes and impunity. By bringing to justice people accused of these crimes, the country will give itself a chance to break the cycles of civilian and military dictatorships that have made a country endowed by nature one of the world's poorest nations.

Today: Pottal-Fii-Bhantal Foutah-Djallon is counting on you

Pottal-Fii-Bhantal Foutah-Djallon needs your help with “Mrs. Fatou Bensouda: 2009 CRIMES Établir un tribunal spécial de la CPI à Conakry pour juger les accusés de crimes contre l'humanité.Establish an ICC special court in Conakry to try the accused of crimes against humanity.”. Join Pottal-Fii-Bhantal Foutah-Djallon and 608 supporters today.