Confirmed victory

Help Nathan's mother stay

This petition made change with 655 supporters!

*La version française suit plus bas

Nathan is a happy, bright, 7 year old canadian boy . He is also a child with special needs.He has an autism spectrum disorder.

He lives  in Montreal, Qc with his mother, Gabriela. She is mexican and a non-status person in Canada.

Gabriela  has filed a Humanitarian & Compassionate grounds application for permanent residence but she is in danger of deportation.

Thanks to Nathan's school, his therapist, child care worker and his mother he has overcome many barriers brought by autism, educationally, socially and emotionally  but there's still many challenges to vercome.

A drastic change in his educational environment or social group, let alone a country move, will be detrimental to the progress that he has made and most definitely NOT in the child's best interest!

As a canadian born, Nathan has the right to remain in Canada to keep on getting the support he needs to reach his full potencial but the consequences of his mother's deportation would be devastating for him, as he would either be removed from his routine and support system, or even worse, from his mother!

Nathan's needs should be a priority and taken into account to resolve his mother's application and withdraw her removal order as soon as possible!

Please help us!

Find out more on: www.facebook.com/helpnathanandgabriela

Nathan est un garçon de 7 ans, il est un enfant très heureux, très brillant, et il est Canadien.

Cet aussi un enfant qui a des besoins spéciaux.
Il est atteint du un trouble du spectre autistique.

Il demeure à Montréal, Qc avec sa maman Gabriela.
Elle est d`origine Mexicaine et elle à un non-statut au Canada.

Gabriela a déposé une demande de résidence permanente pour considérations d'ordre Humanitaire et de compassion mais elle est en danger de déportation.

Grâce au support de l`école de Nathan, de ses thérapeutes, de ses travailleurs de garde d`enfants et surtout de sa maman

Nathan a surmonté plusieurs difficultés liés a l'autisme, pédagogiquement, socialement et émotionnellement.Mais il a encore plusieurs défis à surmonter

Un changement radical dans son environnement pédagogique ou sociale, en plus d`un changement de pays, va être nocif au progrès qu`il a déjà accomplis et définitivement ce changement n`est pas pour le meilleur intérêt de l`enfant!

Vu que Nathan est né au Canada, il a le droit de rester ici et de garder l`aide dont il a besoin pour atteindre son plein potentiel.

Mais à cause des conséquences de la déportation de sa maman, cela serait affreux pour lui... comme il serait retiré de sa routine et de son réseau d`aide ou encore pire de sa maman.

Les besoins de Nathan devraient être prioritaires et tenue pour compte surtout pour résoudre le cas de sa maman et pour retirer sa mesure de renvoi le plus tôt possible.

Pour obtenir plus d'information: www.facebook.com/helpnathanandgabriela

S.V.P. Aidez-nous ! On a besoin de votre aide!

Today: carla is counting on you

carla penalosa needs your help with “Minister of Immigration, Refugees and Citizenship, The Honourable John McCallum., Minister of Public Safety, The Honourable Ralph Goodale: Help Nathan's mother stay”. Join carla and 654 supporters today.