Confirmed victory

Make Microsoft Surface RT offer available for students via the MSstore

This petition made change with 714 supporters!

Het is belangrijk aangezien Microsoft de Surface RT's aan onderwijsinstellingen willen leveren waarna wij (studenten) deze bij onderwijsinstellingen kunnen kopen. Echter maken veel onderwijsinstellingen in het begin van het jaar uit waar ze geld in willen stoppen. Hierdoor kan een onderwijsinstelling in deze krappe tijden helaas niet zomaar een paar duizend euro ophoesten. Dit betekent dus dat wij erg moeilijk aan een Surface RT met korting kunnen komen, aangezien we deze niet via de universiteit of hogeschool kunnen kopen. Dit vinden wij erg jammer omdat het apparaat met korting precies biedt wat een student nodig heeft: lange accuduur, Microsoft office en een leuk prijsje. Wij hopen dus dat Microsoft het mogelijk maakt voor ons deze tablets uit de Microsoft store te kopen voor de aanbiedingsprijs. Als jij ook graag een Surface RT wil voor een zacht prijsje, sign dan deze petitie.

English:
Dutch schools, unlike american schools, dislike the fact that they've got to come up with big sums of money as they've already decided where money's going to in the beginning of a year. As not many universities/highschools throughout Europe want to buy surface RTs for their students we'd like to buy them from Microsoft directly. Vote for this petition and make this product an incredible product for students around the world.

Today: Wesley is counting on you

Wesley de Vries needs your help with “Microsoft: Make Microsoft Surface RT offer available for students via the MSstore”. Join Wesley and 713 supporters today.