Petition Closed

Reverse the ban on pit bulls in Montreal!!!

This petition had 781 supporters

English-

A few weeks ago, I signed a petition to stop a ban on pit bulls in Montreal. Unfortunately, this ban was still put in place, and these dogs are being killed everyday because of how they look. Any dog that resembles a pit bull will be euthanized. If I were to move to Montreal with my dog, he would be killed on the spot, as he is a pit bull mix. Pit bulls are dogs too, and people think that they are ruthless creatures with no soul. My pit bull comes up to me and puts his paw on my shoulder when I get home. That is what a pit bull really is. If you treat them like they should be, they will be the most loyal animal you will ever own. These poor dogs are being killed because of their breed, because of fear that should not exist. I have had more problems with tiny chihuahuas than I have had with pit bulls, and I've only had a few problems with chihuahuas. These dogs follow the Golden Rule: "Do unto others as you would want them to do unto you." That pretty much means that if you hit a pit bull  they're gonna bite your butt. But if you're gentle and loving, they will love you forever. Please sign to reverse this horrid ban on these amazing companions.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

français-

Il y a quelques semaines, je l'ai signé une pétition pour arrêter une interdiction des pit-bulls à Montréal. Malheureusement, cette interdiction a été encore mis en place, et ces chiens sont tués tous les jours à cause de la façon dont ils regardent. Tout chien qui ressemble à un pit-bull sera euthanasié. Si je devais déménager à Montréal avec mon chien, il serait tué sur place, comme il est un mélange pit-bull. Les pit-bulls sont des chiens aussi, et les gens pensent qu'ils sont des créatures impitoyables sans âme. Mon pit-bull vient vers moi et pose sa patte sur mon épaule quand je rentre à la maison. Voilà ce qu'est un pit-bull est vraiment. Si vous les traitez comme ils devraient être, ils seront l'animal le plus loyal que vous posséderez jamais. Ces pauvres chiens sont tués en raison de leur race, à cause de la peur qui ne devrait pas exister. J'ai eu plus de problèmes avec les chihuahuas minuscules que j'ai eues avec les pit-bulls, et je ne l'ai eu quelques problèmes avec les chihuahuas. Ces chiens suivent la règle d'or: «Fais aux autres ce que vous voudriez qu'ils fassent pour vous." Ce joli beaucoup signifie que si vous frappez un pit-bull ils vont mordre votre bout. Mais si vous êtes doux et affectueux, ils vous aimeront toujours. S'il vous plaît signer pour inverser cette interdiction horrible sur ces compagnons étonnants.

Today: Grace is counting on you

Grace P needs your help with “Mayor of Montreal: Reverse the ban on pit bulls in Montreal!!!”. Join Grace and 780 supporters today.