

🐶🐾 CATALÀ ( ABAJO ESPAÑOL - ENGLISH BELOW)
Avui he repartit fullets a la Rambla del Poblenou, Pere IV, el pipicà de Glòries i l'Estació del Nord.
Tots són llocs fantàstics on hi ha molts propietaris de gossos i persones interessades en la nostra causa.
🙏 Si us plau, imprimiu alguns fullets i repartiu-los quan passegeu pel barri o per qualsevol lloc on veieu propietaris de gossos. Uns quants minuts poden ajudar-nos a aconseguir moltes més signatures.
📢 Necessitem la vostra ajuda per arribar a més persones i continuar fent créixer la campanya.
Moltes gràcies a tots pel vostre suport! 🐕❤️
🐶🐾 ESPAÑOL
Hoy he repartido folletos en la Rambla del Poblenou, Pere IV, el pipicán de Glòries y la Estación del Norte.
Todos son lugares fantásticos donde hay muchos propietarios de perros y personas interesadas en nuestra causa.
🙏 Por favor, imprimid algunos folletos y repartidlos cuando paseéis por el barrio o por cualquier lugar donde veáis propietarios de perros. Unos pocos minutos pueden ayudarnos a conseguir muchas más firmas.
📢 Necesitamos vuestra ayuda para llegar a más personas y seguir haciendo crecer la campaña.
¡Muchas gracias a todos por vuestro apoyo! 🐕❤️
ENGLISH
Today I handed out flyers on Rambla del Poblenou, Pere IV, the Glòries dog park and Estació del Nord.
These are all great places to meet lots of dog owners and people interested in our campaign.
🙏 Please print a few flyers and hand them out when you're out walking in the neighbourhood or anywhere you see dog owners. Just a few minutes of your time could help us gain many more signatures.
📢 We need your help to reach more people and keep growing the campaign.
Thank you all for your support! 🐕❤️