Confirmed victory

Filipe Silva kidnapped his daughter Giselle Candice Kelly SIlva ("Ellie") in breach of her Mothers custodial rights and in breach of a court order. Ellie has been missing for six months and has been prevented from having any contact with her mother, family, friends, classmates, home and school.

The Police have been ordered by the Civil Courts to look for Ellie but the Criminal Courts still need to order the Police to look for her Father. A complaint of Child Abduction was made against her Father on 8th August 2012 and the Faro Criminal Court public prosecutor is still analysing this case under the regime of secret justice. Meanwhile, Ellie is being kept in hiding and nothing has been done to check her welfare and safety. Nobody knows if she is dead or alive.

Please sign this petition to help put pressure on the Portuguese authorities to do something to protect this 8 year old little girl.

Thanks for your support.

Procurar, Localizar, deter, prender o Sr. Filipe Silva.

O Sr. Filipe Silva raptou a sua filha, Giselle Candice Kelly SIlva ("Ellie"), em violação para com os direitos de custódia da sua mãe e para com uma ordem do Tribunal.

A Ellie está desaparecida há 6 meses e está impedida de qualquer tipo de contato com a sua mãe, a sua família, os seus amigos, a sua casa e a sua escola.

O Tribunal Civil ordenou à Polícia para procurar a Ellie mas o Tribunal Criminal terá ainda de emitir uma ordem de detenção para que a Polícia vá à procura do seu pai.

No dia 8 de Agosto de 2012 foi apresentada, no Tribunal Criminal de Faro, uma queixa contra o Sr. Filipe Silva pelo crime de “Subtração de Menor”, no entanto o senhor procurador continua a analisar este caso, sob o regime de “Segredo de Justiça”. Entretanto, a Ellie tem sido mantida escondida e nada foi feito até agora para verificar o seu bem estar e a sua segurança. Ninguém sabe se a menina está morta ou viva.

POR FAVOR assine esta petição para que as autoridades portuguesas tomem as medidas corretas para proteger esta pequena criança de 8 anos!

Obrigada pela sua ajuda.

This petition was delivered to:
  • Faro Criminal Courts : Tribunal Criminal de Faro
    Criminal Public Prosecutor Sr. : Procurador da Justiça

Reunite Ellie started this petition with a single signature, and won with 1,211 supporters. Start a petition to change something you care about.