Confirmed victory

This petition made change with 827 supporters!

Français

La page facebook Voice Of Congo (http://www.facebook.com/voiceofcongo) a été désactivée depuis mercredi le 4 février 2015. Dans la note jointe au message de désactivation, le Bureau de Facebook a cité entre autre la promotion de la violence et de la haine sur la page comme raison de la déconnection de la page. Mais nous réitérons que la promotion de la violence, la haine ou tout autre genre de discrimination n'a jamais été le but de la création de la page Voice Of Congo. De même, le contenu de la page n’a jamais enfreint ces règles

La page Voice of Congo a toujours été la principale source d'information pour les nombreux Congolais vivant à l'étranger. Sans cette page, beaucoup d'entre eux ne pouront s’informer sur l’actualité en RDC, où vivent de nombreux membres de leurs familles. À une époque où plusieurs sites d'information ont perdu leur neutralité, Voice Of Congo a toujours promu l'une des plus grandes valeurs de la presse, la neutralité.

Voice of Congo est un membre de la presse, faire taire sa page constituent une atteinte à la liberté de la presse ; ce qui est contre les valeurs défendues par Facebook et son Pays d'origine, les Etats-Unis.

Voice of Congo a toujours Respecté et observés les règlements de Facebook. Aucune fois Voice Of Congo n’a promu la violence, la haine ou la discrimination. Seuls les ennemis de la vérité se réjouiront de la désactivation de cette page.

English

The facebook page Voice of Congo (http://www.facebook.com/voiceofcongo) has been desactived since Wednesday 04 feb 2015. In the message attached with the notice of desactivation, the Office of Facebook has cited promotion of Violence and hatred on the page. But we reiterate that the promotion of violence, hatred or any kind of discrimation has never been the purpose of the creation of the page Voice of Congo. And none of the contents of the page has fitted that description.

The page Voice of Congo was the primary source of information for many Congolese citizens living abroad. Without this page many of them will be left out of touch with what is happening in DRC, where many members of their family live. In a time where many news sites has chosen sides and have become biased, the Voice Of Congo had stood its ground and had always uplifted one of the greatest value of press, neutrality.

Voice of Congo is a member of the Press, shutting it down will be an infringement to the freedom of press; Which is against the values championed by Facebook and the country of its origin, the USA.

Voice of Congo has always observed and respected the terms and conditions of Facebook and not at a single occasion has Voice Of Congo promoted violence, hatred or discrimination.

Today: Erick is counting on you

Erick Show needs your help with “Le bureau de Facebook / The Office Of Facebook: La reconnexion de la page Voice of Congo / Reinstatement of the Facebook page Voice Of Congo”. Join Erick and 826 supporters today.