Petition Closed

Keep Monsanto out of our universities!

(NL) De hebzucht van Monsanto bedreigt de landbouw, de biodiversiteit en de volksgezondheid. Monsanto verdient geen steun van publieke universiteiten. Als er één man is die Monsanto's dubieuze activiteiten in de landbouw vertegenwoordigt, dan is het waarschijnlijk Robert Fraley. Geef Fraley geen toegang tot het VIB symposium op 12 november 2013 in de Handelsbeurs te Gent.

(FR) L’avidité de Monsanto menace l’agriculture, la biodiversité et la santé humaine. Monsanto ne mérite pas le soutien des universités publiques. Si il y a un homme qui représente les activités douteuses de Monsanto dans l’agriculture, c’est certainement Robert Fraley. N’offrez pas à Robert Fraley l’accès au symposium VIB , le 12 Novembre 2013, au Handelsbeurs de Gand.

(ENG) Monsantos greed is a threat to agriculture, biodiversity and human health. Monsanto does not earn support by public universities. If there is one man representing Monsantos dubious activities it must be Robert Fraley. Don't let him be part of the VIB symposium on November 12th 2013 in Ghent.

This petition was delivered to:
  • Rector Universiteit Gent
    Anne De Paepe
  • Rector Vrije Universiteit Brussel
    Paul De Knop
  • Rector Universiteit Antwerpen
    Alain Verschoren
  • Rector Katholieke Universiteit Leuven
    Rik Torfs
  • Managing Director VIB
    Jo Bury
  • Managing Director VIB
    Johan Cardoen
  • Stop de steun aan Monsanto

StopSteun aan Monsanto started this petition with a single signature, and now has 2,901 supporters. Start a petition today to change something you care about.