Petition Closed

Keep Monsanto out of our universities!

This petition had 2,885 supporters

(NL) De hebzucht van Monsanto bedreigt de landbouw, de biodiversiteit en de volksgezondheid. Monsanto verdient geen steun van publieke universiteiten. Als er één man is die Monsanto's dubieuze activiteiten in de landbouw vertegenwoordigt, dan is het waarschijnlijk Robert Fraley. Geef Fraley geen toegang tot het VIB symposium op 12 november 2013 in de Handelsbeurs te Gent.

(FR) L’avidité de Monsanto menace l’agriculture, la biodiversité et la santé humaine. Monsanto ne mérite pas le soutien des universités publiques. Si il y a un homme qui représente les activités douteuses de Monsanto dans l’agriculture, c’est certainement Robert Fraley. N’offrez pas à Robert Fraley l’accès au symposium VIB , le 12 Novembre 2013, au Handelsbeurs de Gand.

(ENG) Monsantos greed is a threat to agriculture, biodiversity and human health. Monsanto does not earn support by public universities. If there is one man representing Monsantos dubious activities it must be Robert Fraley. Don't let him be part of the VIB symposium on November 12th 2013 in Ghent.

Today: StopSteun is counting on you

StopSteun aan Monsanto needs your help with “Keep Monsanto out of our universities!”. Join StopSteun and 2,884 supporters today.