

Beykoz Barınağı Geri Açılsın
The Issue
Beykoz Belediyesi 3 yıldır tadilat adı altında barınağını kapatmış ve bütün yavrucakları sokağa atmış durumda. Bir avuç insan 2000 e yakın köpeğe yetişmeye çalışıyor. Maddi manevi başa çıkılamıyor. Bulaşıcı hastalıklardan korunamıyorlar. Eziyet içinde yaşayıp belediyenin karşılamak zorunda olduğu barınak hizmetine muhtaçlar. Sesimizi duyuralım. Çocukların kış gelmeden başlarını sokacakları iyi kötü bir evleri olsun.

The Issue
Beykoz Belediyesi 3 yıldır tadilat adı altında barınağını kapatmış ve bütün yavrucakları sokağa atmış durumda. Bir avuç insan 2000 e yakın köpeğe yetişmeye çalışıyor. Maddi manevi başa çıkılamıyor. Bulaşıcı hastalıklardan korunamıyorlar. Eziyet içinde yaşayıp belediyenin karşılamak zorunda olduğu barınak hizmetine muhtaçlar. Sesimizi duyuralım. Çocukların kış gelmeden başlarını sokacakları iyi kötü bir evleri olsun.

Petition Updates
Share this petition
Petition created on September 8, 2019