Petition Closed
Petitioning Host, Red Eye Greg Gutfeld and 4 others
This petition will be delivered to:
Host, Red Eye
Greg Gutfeld
Brooke Goldstein
Jamie Weinstein
Dan Soder
Bill Shulz

Instead of talking about asexual people, talk to us!

On August 22, 2012, Fox News show Red Eye held a four minute panel discussion on asexuality following the release of a new book on the topic. Instead of having asexual identified people on the show, they chose to make fun of asexual spectrum people and spread misinformation and lies about the asexual experience.

We're asking Fox News to actually engage the asexual community by talking to asexual people rather than about us. Interview us. Listen to our lives. You'll find that the asexual experience isn't boring (as Dan Soder said), androgynous (as Jamie Weistein said), lepers (as Greg Gutfeld said), limited to female identified people (as Brooke Goldstein said), or impervious to discrimination (as Bill Schult said).

___

El 22 de agosto del 2012, el programa "Red Eye" de Fox News realizó un panel de discusión de cuatro minutos sobre la asexualidad luego de la publicación de un nuevo libro sobre el tema. En lugar de tener invitados asexuales en el programa, ellos eligieron burlarse de las personas que se identifican con el espectro de la asexualidad y esparcir información errónea y mentiras acerca de lo que conforma la experiencia asexual.

Le estamos pidiendo a Fox News que involucre a la comunidad asexual de verdad, hablando con personas asexuales en lugar de sobre nosotros. Que nos entrevisten. Escuchen como vivimos. Descubrirán que la experiencia asexual no es aburrida (como dijo Dan Soder), andrógina (como dijo Jamie Weistein), marginal (como dijo Greg Gutfeld), sólo limitada a individuos que se identifican como mujeres (como dijo Brooke Goldstein), o inmune a la discriminación (como dijo Bill Schult).

Letter to
Host, Red Eye Greg Gutfeld
Commentator, Fox News Brooke Goldstein
Commentator, Fox News Jamie Weinstein
and 2 others
Commentator, Fox News Dan Soder
Commentator, Fox News Bill Shulz

The discussion on Red Eye encourages viewers to meet asexuality with skepticism and disbelief rather than acceptance. This misinformation could have severe negative consequences on asexual people around the world, especially youth, who are struggling to come to terms with themselves and find acceptance. We urge you to accept your responsibility to these youth, and to commit to portraying asexual characters accurately in the future.

Asexuality is a rich topic for discussion, but there is no benefit to being inaccurate. Our community is filled with stories which are accessible to a wide audience. As a community, we raise fundamental, fascinating questions about the interplay between sexuality, emotional intimacy, sexual identity and human happiness. We’ll be happy to share these stories if you invite us to the table.

___

Hola,

Esta discusión invita a los espectadores a recibir la asexualidad con escepticismo en lugar de con aceptación. Tal información errónea podría tener severas consecuencias negativas para las personas asexuales del mundo, especialmente los jóvenes, quienes están luchando para entenderse a sí mismos y ser aceptados. Les insistimos que acepten la responsabilidad que tienen con estos jóvenes, y que se comprometan a mostrar a los asexuales de manera más acertada en el futuro.

La asexualidad es un tema interesante para los programas, pero no hay beneficio alguno en ser impreciso. Nuestra comunidad está llena de historias que son accesibles para una amplia audiencia. Como comunidad, presentamos preguntas fascinantes y fundamentales acerta de la relación entre la sexualidad, la intimidad emocional, la identidad sexual y la felicidad humana. Estaríamos encantados de compartir esas historias con ustedes si nos invitaran a la mesa.