Petition Closed

Instead of talking about asexual people, talk to us!

On August 22, 2012, Fox News show Red Eye held a four minute panel discussion on asexuality following the release of a new book on the topic. Instead of having asexual identified people on the show, they chose to make fun of asexual spectrum people and spread misinformation and lies about the asexual experience.

We're asking Fox News to actually engage the asexual community by talking to asexual people rather than about us. Interview us. Listen to our lives. You'll find that the asexual experience isn't boring (as Dan Soder said), androgynous (as Jamie Weistein said), lepers (as Greg Gutfeld said), limited to female identified people (as Brooke Goldstein said), or impervious to discrimination (as Bill Schult said).

___

El 22 de agosto del 2012, el programa "Red Eye" de Fox News realizó un panel de discusión de cuatro minutos sobre la asexualidad luego de la publicación de un nuevo libro sobre el tema. En lugar de tener invitados asexuales en el programa, ellos eligieron burlarse de las personas que se identifican con el espectro de la asexualidad y esparcir información errónea y mentiras acerca de lo que conforma la experiencia asexual.

Le estamos pidiendo a Fox News que involucre a la comunidad asexual de verdad, hablando con personas asexuales en lugar de sobre nosotros. Que nos entrevisten. Escuchen como vivimos. Descubrirán que la experiencia asexual no es aburrida (como dijo Dan Soder), andrógina (como dijo Jamie Weistein), marginal (como dijo Greg Gutfeld), sólo limitada a individuos que se identifican como mujeres (como dijo Brooke Goldstein), o inmune a la discriminación (como dijo Bill Schult).

This petition was delivered to:
  • Host, Red Eye
    Greg Gutfeld
    Brooke Goldstein
    Jamie Weinstein
    Dan Soder
    Bill Shulz

Asexual Awareness Week started this petition with a single signature, and now has 1,596 supporters. Start a petition today to change something you care about.